طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

مجازات اسید پاشی

مجازات اسید پاشی

مجازات فرد مجرم
در اسید پاشی ها معمولا صورت قربانی هدف حمله قرار می گیرد. این جرم خشونت بار، برای قربانی عوارضی مانند مشکلات تنفسی، عفونت خون، نارسایی کلیه و نهایتا مرگ را ایجاد می کند. به موجب قانون، اگر اسیدپاشی موجب قتل قربانی شود، مجازات آن اعدام است. اگر باعث بیماری دائمی یا فقدان یکی از حواس بشود مجازات آن حبس ابد است. در صورت قطع یا نقصان یا از کار افتادن عضو قربانی، مجرم به 4 تا 5 سال حبس محکوم می شود. عمدی یا غیر عمدی بودن اسید پاشی نیز برای قانون مطرح است. اگر این جرم به صورت غیر عمد انجام شود، فرد محکوم به پرداخت دیه می شود. البته بعد از انقلاب قانونی برای اسیدپاشی وضع نشده بود. در سال 1392 ، قانون،  فرد مجرم در اسید پاشی را به قصاص نفس محکوم کرد به نحوی که اگر اسیدپاشی موجب قتل قربانی شود، مجازات آن اعدام است. اما در صورت رضایت اولیای دم، مجازات مجرم سه تا ده سال حبس تعیین شده است.

وکیل اسیدپاشی در شیراز

لیست وکیل های اسیدپاشی در شیراز

بهترین وکیل در شیراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۲۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وظایف امداد خودرو چیست؟

وظایف امداد خودرو چیست؟
 

 

امروزه با توسعه و گسترش خودروها، امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات در سراسر جهان تبدیل شده است. حال این خدمات ممکن است توسط شرکت های خودرو سازی برای امداد رسانی به خودروهای تولید شده ی خود باشد و یا توسط شرکت هایی که منحصرا با هدف امداد رسانی به خودروها ایجاد شده اند، انجام شود. در هر صورت امداد خودرو ها باید مجوز این کار را داشته باشند و به این منظور کارت شناسایی معتبر داشته باشند.

شرکت امداد خودرو کالج بار شیراز یکی از مراکز معتبر امداد خودرو شیراز می باشد که برای امداد رسانی به عزیزان ساکن استان فارس و شیراز ایجاد شده و آمادگی خود را به این منظور اعلام می دارد.

 

خدمات امداد خودرو چگونه انجام می شود؟
چه در حال رانندگی باشید و چه خودرو متوقف باشد و شما احساس خرابی و وجود نقص فنی در آن کنید، باید با شرکت های امداد خودرو تماس بگیرید و درخواست امداد رسانی داشته باشید. اگر مشکل خودروی شما خیلی حاد نباشد و نیاز به یک تعمیر جزئی داشته باشد، کارشناس امداد خودرو همان جا اقدام به رفع مشکل ایجاد شده در خودروی شما می کند. اما اگر خودروی شما مشکل جدی پیدا کرده باشد که نتوان آن را در محل تعمیر کرد، امداد خودرو آن را به یک تعمیرگاه معتبر منتقل می کند تا اقدامات لازم جهت برطرف شدن نقص فنی روی آن انجام شود.

 

امداد خودرو چه خدماتی ارائه می دهد؟
شرکت های امداد خودرو اعم از کالج بار شیراز، خدمات متنوع و زیادی از جمله پنچر گیری، تعویض باتری، حمل خودرو به تعمیرگاه و ... را ارائه می دهند. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می شوند، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود. خدمات امداد خودرو می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد.

عمدتا خدمات امداد خودرو شامل موارد زیر می باشد:

تعمیر در محل
اعزام یدک کش به محل
سوخت رسانی در جاده ها
انتقال خودرو به تعمیرگاه
انتقال خودرو به نمایندگی
انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک
امداد باطری
تعمیرات برق خودرو
مکانیکی
پنچر گیری
 

مزایای استفاده از امداد خودرو چیست؟
اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارید، سخت در اشتباهید. تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث نا گوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودرویتان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

پس با استفاده ی به موقع از خدمات امداد خودرو از مزایای زیر بهره مند شوید:

تعمیر خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن
تعمیر خودرو به صورت کاملا حرفه ای
عدم بروز حوادث ناگوار در آینده
هزینه های تعمیر مقرون به صرفه
حمل خودروی شما به صورت کاملا ایمن

خودروبر شیراز

حمل خودرو از بندر به شیراز

امداد خودرو چه خدماتی ارائه می دهد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۳:۴۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

انواع خودروبر

 

 

یکی از مسائلی که صاحبان خودرو هنگام حمل خودروی خود با آن مواجه هستند این است که خودروی آن ها قرار است توسط چه نوع خودروبری حمل شود. این موضوع کاملا طبیعی است و حق دارند نسبت به آن نگرانی داشته باشند. چرا که وارد شدن هر گونه آسیب به خودرو می تواند به آن ها ضرر و زیان های زیادی برساند. خودروبر ها انواع مختلفی دارند و ممکن است در موقعیت های مختلف از خودروبر های متفاوتی استفاده شود. در این مقاله از وبسایت کالج بار شیراز، خودروبر شیراز، قصد داریم انواع خودروبر را بررسی کنیم تا در هنگام نیاز بتوانید خودروبر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

 

معرفی انواع خودروبر
خودروبر وسیله ای است که توسط آن خودروها را به مکان های مختلف حمل می کنند. خودروبر ها انواع مختلفی دارند که عبارت است از:

خوروبر تکی
تریلی خودروبر
خودروبر جرثقیل دار
کامیونت خوروبر
خودروبر چرخگیر
در ادامه هر کدام از این 5 مورد را توضیح خواهیم داد.

 

خودروبر تکی
خودروبر تکی خودربرهای کوچکی هستند که فقط برای یک خودرو ظرفیت دارند و برای حمل یک خودرو مناسب هستند. از خودروبر تکی معمولا برای حمل خودرو های درون شهری استفاده می شود. همچنین  برای افرادی که می خواهند خودروی آن ها به صورت تکی حمل شده و به دست آن ها برسد، نیز مناسب است.

 

تریلی خودروبر
تریلی خودروبر، خودروبر هایی هستند که مخصوص حمل چندین خودرو می باشند. معمولا ظرفیت تریلی خودروبر 6 خودرو، 8 خودرو و یا بیشتر است. حمل خودرو توسط تریلی خودروبر معمولا برای جابجایی خودروهای برون شهری استفاده می شود.

 

خودروبر جرثقیل دار
این نوع خودروبر معمولا یک کامیونت 6 تن است که دارای جرثقیل هیدرولیک می باشد. از خودروبر جرثقیل دار در مواقعی استفاده می شود که خودرو آسیب دیده و قابل حرکت و روشن کردن موتور نیست. بنابراین خودروبر جرثقیل دار آن را با چهار چرخ ثابت بلند می کند، روی کفی خود قرار می دهد و به تعمیرگاه یا نمایندگی منتق خواهد کرد.

 

کامیونت خودروبر
کامیونت خودروبر نیز همانند خودروبر جرثقیل دار است با این تفاوت که جرثقیل ندارد. بنابراین خودرو توسط کفی و وینچ روی کامیونت خودروبر قرار می گیرد. به این صورت که ابتدا کفی روی زمین قرار گرفته و سپس توسط وینچ خودرو را روی آن می کشند.

 

خودروبر چرخگیر
خودروبر چرخگیر که به آن یدک کش هم گفته می شود، وانت هایی با وزن 2 تن هستند. به این دلیل به این خودروبر چرخگیر گفته می شود که دارای جرثقیلی است که چرخ های جلوی خودرو را بلند کرده و آن را جابجا می کند. از خودروبر چرخگیر معمولا برای خودروهایی با آسیب دیدگی های کم و مسافت های کوتاه استفاده می شود.

 

باربری شیراز به تهران

حمل خودرو از شیراز به بوشهر 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۵:۰۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

پروفایلو در شیراز

انجام عمل های زیبایی این روز ها بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اغلب خانم ها با پرداخت هزینه های گزاف و گاه سرسام آور به زیبایی دلخواه خود می رسند. البته عمل های زیبایی همیشه بی خطر نبوده و بعضی اوقات عواقب جبران ناپذیری دارد.پس آگاهی از هر نوع عمل زیبایی می تواند شما را در انتخاب بهترین راه حل یاری کند. تزریق پروفایلو در شیراز موضوع مورد بحث امروز ما است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که آشنایی کافی با این موضوع ندارید تا پایان این مطلب من را همراهی بفرمایید.

 

پروفایلو چیست؟
یک نوع ژل هیالورونیک اسید می باشد که به صورت کاملا طبیعی موجب فرم دهی صورت و به اصطلاح لیفت صورت می شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در پوست می باشد که وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد.وجود این ماده سبب می شود کلاژن سازی و الاستین سازی در پوست افزایش یابد. پروفایلو علاوه بر فیلر بودن (پرکننده بودن) موجب آبرسانی کامل و عالی به پوست می شود. باعث افزایش حجم پوست و درخشندگی پوست می شود و به همین دلیل بهترین انتخاب برای افرادی است که دچار چروک پوستی شده اند یا پوست تیره دارند.بنابراین انجام پروفایلو در شیراز به شما کمک می کند پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید.

 

مزایای تزریق پروفایلو
پس از سن 30 سالگی سطح کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد و افراد خطوط ریزی را به صورت چین و چروک در صورت خود مشاهده می کنند .این نشانه پیری پوست است. در این صورت افراد به فکر جوانسازی پوست خود می افتند. بنابراین تزریق پروفایلو در شیراز را به افراد بالای 30 سال توصیه می کنند که قصد دارند پوست با طراوتی داشته باشند. در صورتیکه چین و چروک های عمیق در پوست ایجاد شده باشد و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می باشند گزینه خوبی است. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است. در مواردی که اشخاص به دنبال زیبایی های ظریف هستند  پروفایلو جوابدهی بالایی دارد.

ژل پروفایلو اغلب در ناحیه صورت تزریق می شود. اما می تواند به نواحی دیگر از جمله گردن وجلو سینه بازو و نواحی شانه و حتی دست تزریق شود و موثر واقع شود. ناحیه گردن با استقبال بی نظیری برای تزریق ژل پروفایلو روبرو شده است.کارایی این ماده در جلوگیری از افتادگی پوست این ناحیه و همچنین داشتن ظاهری با قوام بیشتر بسیار موثر بوده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تفاوتی بین پروفایلو و فیلر های پوستی وجود دارد و آن تفاوت در کاربرد است. به گونه ای که پروفایلو قابلیت حجم دهی صد در صدی به پوست را ن دارد و نباید از این نظر با فیلر های پوستی مقایسه شود.پروفایلو در درجه اول آبرسان بوده و درمان آن بر همین پایه انجام می شود. هیالورونیک اسید آن به طور متوازن در تمام پوست توزیع می شود . به صورت یکنواخت حجم پوست را تا حدودی افزایش داده و سبب داشتن پوستی جوان می شود.

امیدوارم با خواندن این مقاله اطلاعات سودمندی درباره پروفایلو و نحوه انجام آن به دست آورده باشید. پروفیلو در شیراز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

پنچرگیری تهران

بی شک به عنوان یک شهروند تهرانی با مشکل پنچرگیری روبرو شده اید. مخصوصا اگر در ترافیک گیر کرده باشید یا عجله رفتن به جایی داشته باشید. پنچرگیری تهران به شما این امکان را می دهد که بتوانید با صرف کمترین هزینه و زمان مشکل خود را حل کنید .

شاید پنچرگیری امری ساده به نظر برسد اما سرعت عمل در انجام آن و همچنین در دسترس بودن فردی برای انجامش بسیار حائز اهمیت است. پنچرگیری تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۴۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ویژگی های بی نظیر لپه

لپه یکی از حبوبات خوشمزه است که در یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. خورشت قیمه غذایی ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و ماده ی غذایی اصلی به کار رفته در آن لپه می باشد. لپه  که از خانواده ی عدس و لوبیا است، خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. به عنوان مثال لپه سرشار از فیبر و پروتئین است. اما در این مقاله از وبسایت یلداشاپ، سوپرمارکت آنلاین ایرانی در آلمان، قصد داریم به بررسی ویژگی های لپه که مطمئنا تا به حال نمی دانسته اید، بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی های بی نظیر لپه و ارزش غذایی آن
همانطور که گفتیم لپه سرشار از پروتیئن، فیبر، ویتامین و مواد معدنی است. اما فقط این موارد نیست و ارزش غذایی آن بسیار بیش تر از این هاست.

به طور کلی لپه از مواد زیر تشکیل شده است:

کربوهیدرات
قند
فیبر
چربی
پروتئین
ویتامین ها شامل B – 1، B – 2، B – 5، B – 6، K، A، ث
مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، پتاسیم، فسفر، منگنز
 

خواص لپه
از ویژگی های بی نظیر لپه می توان به خواص شگفت انگیز آن اشاره کرد. لپه خواص فوق العاده ای نظیر کنترل فشار خون، تنظیم قند و سطح کلسترول خون، کاهش وزن، درمان کم خونی، کمک به رشد، رفع پوکی استخوان، افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به سرطان، کاهش حساسیت سولفوریک، حفظ سلامت قلب و کمک به هضم غذا دارد.

 

لپه و دستگاه گوارش
افراد زیادی هستند که درگیر بیماری های گوارشی می باشند که دلیل آن هضم نشدن غذا در معده است. لپه به دلیل فیبری که دارد موجب می شود که غذا به راحتی در معده هضم شود. بنابراین درد معده کاهش پیدا می کند و یا به طور کلی رفع می گردد و در نتیجه از ابتلا به بیماری های گوارشی نیز جلوگیری می شود.

همچنین فیبر موجود در لپه به حرکات روده کمک می کند که باعث می شود یبوست و اسهال درمان شود و یا از بروز آن در افراد جلوگیری می کند.

 

لپه و زیبایی
شاید عجیب به نظر برسد اما لپه در افزایش زیبایی شما نیز تاثیرات فوق العاده ای دارد. پروتئین، منگنز و روی موجود در آن از ریزش مو جلوگیری کرده و حتی آن را درمان می کند. همچنین می تواند شوره ی سر را درمان کند.

لپه برای پوست نیاز بسیار مفید است و موجب پاکسازی پوست می گردد. پوست را روشن تر و سفید تر کرده و در برابر اشعه های مضر نور آفتاب از آن محافظت می کند.

 

 

حالا که با ویژگی های بی نظیر لپه آشنا شدید، همین حالا آن را از فروشگاه یلداشاپ تهیه نمایید و از فواید فوق العاده ی آن بهره مند شوید.

 

 

خرید لپه ایرانی در آلمان , خرید لپه در آلمان , فروشگاه لپه در آلمان

 

خدمات yaldashop.de

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی در آلمان


 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۹:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

سیلر چیست

سیلر چیست؟
 

 

بدون شک همه ی ما از دوران کودکی خود به رنگ آمیزی علاقه داشته ایم. به طوری که پدر و مادرمان کتاب های رنگ آمیزی برای ما تهیه می کردند. حتی دیوار های منزل و یا هر سطح دیگری را که می دیدم رنگ می کردیم. اما اکنون که بزرگ تر شده ایم، با حرفه های مختلفی آشنا شدیم که رنگ کردن در آن ها حرف اول را می زند. مثلا نقاشی روی بوم، نقاشی روی دیوار، نقاشی ساختمان، نقاشی چوب، رزین کاری و ... . در بسیاری از این کار ها سیلر بسیار کاربرد دارد. اما سیلر چیست؟ در این مقاله از وبسایت شرکت پارتاکنا رزین همراه باشید تا با این ماده ی پر کاربرد آشنا شویم.

 

 

 

معرفی سیلر
سیلر ماده ای است که به عنوان یک پرایمر رنگ از آن استفاده می شود. در واقع بتونه ای مایع و بی رنگ است که با چشم غیر مسلح قابل دیده شدن نیست. مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده می شود شامل مواد شیمیایی زیر هستند:

زینک استئارات روی
رزین سویدا ویل سؤیا
رزین نیترو سلولز (لاک نیترو سلولز)
حلال وایلن بوتیل استات
اولین ماده یعنی زینک استئارات روی گران قیمت است و به همین دلیل نیز برخی از شرکت های به جای آن از کربنات کلسیم استفاده می کنند. کربنات کلسیم ماده ی ضعیفی است و موجب ایجاد شکستگی و پوسیدگی محصول بعد از مدت کوتاهی می شود. این ماده در بسته بندی هایی 1، 4 و 20 کیلویی در بازار موجود می باشد.

 

کاربرد سیلر چیست؟
اکنون که با سیلر و مواد تشکیل دهنده ی آن آشنا شدیم، سوال پیش می آید که کاربرد آن چیست؟ همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، سیلر در رنگ آمیزی انواع سطوح کاربرد دارد. البته منظور این نیست که با آن می توان سطوح را رنگ کرد. بلکه به این معنی است که پیش از رنگ آمیزی سطوح از آن استفاده می شود. در واقع سیلر به عنوان لایه آستر عمل می کند. ابتدا سطح مورد نظر و درز ها و سوراخ های آن را با استفاده از سیلر پر کرده و سپس به رنگ آمیزی آن اقدام می کنند.

استفاده از سیلر قبل از رنگ کاری باعث می شود که درز ها کاملا گرفته شود، رنگ یکدست و تمیز انجام شود و رنگ بهتر به سطوح بچسبد. سیلر را باید به همراه تینر مورد استفاده قرار داد. در واقع تینر حلال آن است. معمولا برای رنگ آمیزی سطوح گچی، بتنی، آجری، فلزی، چوبی و ... می توان از سیلر استفاده کرد.

 

نحوه استفاده از سیلر
برای استفاده از سیلر به کاردک، قلم مو، غلتک و پیستوله نیاز دارید. اما قبل از آن باید اقداماتی را انجام دهید و سطح مورد نظر را برای سیلر زدن آماده کنید.

معمولا سیلر را به شکل زیر مورد استفاده قرار می دهند:

24 ساعت قبل از سیلر زدن سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی کاملا تمیز نمایید.
سوراخ های موجود روی سطح را 2 ساعت قبل از شروع سیلر زدن پر کنید.
به آرامی سطح را سمباده بکشید تا یکدست شود.
بعد از سمباده کشی، با یک دستمال نم دار سطح را تمیز کنید.
سیلر را با تینر مورد نظرتان مخلوط نموده و با غلتک، قلم مو و پیستوله روی سطح بزنید.
صبر کنید تا سیلر کاملا خشک شود و سپس دوباره آن را سمباده بکشید.
اکنون سطح مورد نظر آماده شده و می توانید رنگ آمیزی را شروع کنید.

شرکت پلیمر رزین

محصولات ما : خرید هاردنر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۴۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

هاردنر – خرید، قیمت و مشخصات

هاردنر – خرید، قیمت و مشخصات
 

 

هاردنر که معادل انگلیسی آن Hardener می باشد به نام های دیگری از جمله سخت کننده، خشک کننده و یا خشک کن نیز معروف است. اما سوال این است که هاردنر چیست؟ هاردنر ماده ای است که از ترکیبات شیمیایی خاص و مختلفی تهیه می شود. کاربرد هاردنر و موارد استفاده آن چیست؟ این ماده در فرآیند تولید رزین اپوکسی به کار برده می شود و وظیفه ی آن هم افزایش مقاومت است و هم به عنوان خشک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله از وبسایت شرکت پلیمر رزین، نحوه خرید، قیمت و مشخصات هاردنر را بررسی می کنیم.

 

 

 

انواع هاردنر
انواع هاردنر بر اساس نوع کاربرد آن ها عبارتند از:

هاردنر پلی آمید
هاردنر پلی آمین
هاردنر انیدرید
هاردنر فنل آمین
 

و اما هاردنر هایی که در شرکت پارتاکنا رزین تولید می شود، در برند های متفاوتی است که به شرح زیر می باشد:

هاردنر اوربیتال (خشک کن اوربیتال)
هاردنر آی کیو (خشک کن آی کیو)
هاردنر پارتاکنا (خشک کن پارتاکنا)
هاردنر پارتامیکس (خشک کن پارتامیکس)
هاردنر رانا (خشک کن رانا)
هاردنر لاکسید (خشک کن لاکسید)
 

خشک کن هاردنر
همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح دادیم، هاردنر ها را به نام خشک کن نیز می شناسند. چرا که رزین های اپوکسی برای خشک شدن نیاز به ماده ای دارند که آن ماده هاردنر است. و از آنجایی که در مرحله ی خشک کردن رزین های اپوکسی به کار برده می شود، به آن خشککن نیز گفته می شود.

 

قیمت و خرید هاردنر
قیمت هاردنر بستگی به نوع کاربرد و برند آن دارد. اما نگران قیمت آن نباشید. شرکت پارتاکنا رزین، قیمت هاردنر را متناسب به هر بودجه ای در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمت و خرید هاردنر با شماره ی 0993068809 در تماس باشید.

 

مشخصات هاردنر
مشخصات هاردنر ها با توجه به نوع آن متفاوت است. اما از مهم ترین ویژگی های آن می توان به قدرت چسبندگی بالا، ضد آب بودن، مقاومت بالا مخصوصا در برابر رطوبت، قابلیت مشخص کردن زمان به عمل آمدن مواد، قابلیت شستشو، قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف و عدم تغییر کیفیت اشاره کرد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۲۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

معیارهای استخدام چیست؟

بدون شک همه ی ما حداقل یک بار در زندگی به دنبال کار بوده ایم و آگهی های استخدام را دنبال کرده ایم. و حتما می دانید که هر اداره، سازمان و یا شرکتی برای جذب نیروهای مورد نیاز خود معیار هایی را در نظر می گیرد. این فاکتور ها ممکن است در هر کدام از آن ها متفاوت باشد. اما آیا می دانید مهم ترین معیارهای استخدام چیست؟ معیار ها، شایستگی ها، قابلیت ها، ویژگی ها، شاخص ها و یا هر نام دیگری که روی آن می گذارند، موضوع این مقاله از وبسایت تندوتیز، مرجع درج آگهی استخدامی رایگان، می باشد. با ما همراه باشید.

خلاقیت از مهم ترین معیارهای استخدام
شاید عجیب به نظر برسد اگر بگوییم مهم ترین معیار برای استخدام، خلاقیت فردی است. چرا که احتمالا همه تصور می کنند تحصیلات و سابقه ی کاری از همه مهم تر است. البته این موضوع نسبی بوده و ممکن است برای یک سازمان مهم ترین باشد و برای سازمان دیگر نباشد. اما به هر حال خلاقیت و نوآوری می تواند در حل مشکلات سازمان بسیار کمک کننده باشد.

رابطه تجربه و استخدام
تجربه و سابقه ی کاری نیز یکی از مهم ترین معیار های استخدام است. بدیهی است که بیش تر سازمان ها به دنبال فردی هستند که از تجربه ی قبلی مشابه برخوردار باشد. چرا که سرعت عمل بیش تری دارد و خطا و اشتباه در کارش دیده نمی شود و یا بسیار کم است. همیشه متقاضیان با تجربه در اولویت استخدام هستند. پس تا می توانید تجربه کسب کنید، حتی با کارآموزی و کار کردن به صورت رایگان.


هوش و استعداد
به گفته وبسایت تندوتیز، درج آگهی رایگان در اینترنت، این ویژگی نیز یکی دیگر از مهم ترین شایستگی های استخدام است. افراد با هوش بهتر می توانند مسائل و مشکلات شرکت را مدیریت کنند. شاید فکر کنید افراد باهوش باید تحصیلات بالایی نیز داشته باشند. اما در واقع چنین نیست. یعنی هوش و تحصیلات ارتباطی با یکدیگر ندارند. شما می توانید در مدیریت کار ها بسیار هوشمندانه عمل کنید، در صورتی که از تحصیلات چندان بالایی برخوردار نیستید. وبر عکس آن نیز ممکن است اتفاق بیفتد. به این معنی که فردی با تحصیلات عالیه، نمی تواند در موقعیت های مختلف باهوش باشد.

معیارهای استخدام – انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یعنی اینکه شما بتوانید خود را با موقعیت های مختلف وفق دهید. قوانین و دستورالعمل های هر شرکتی با شرکت دیگر متفاوت است و شما نباید انتظار داشته باشید همه جه از یک قانون تبعیت کنند. انعطاف پذیری در مسائل دیگری از جمله بهره گیری از نظرات و تجربیات همکاران، داشتن روحیه ی مشارکت و کار تیمی، هماهنگی با تغییرات، پذیرش شرایط متفاوت و نامطلوب و … نیز نمود پیدا می کند.

معیار استخدام مسئولیت پذیری
مسئولیت پذیری افراد برای جذب آن ها به عنوان نیروی کار بسیار مهم است. این معیار به این معناست که فرد باید در قبال وظایفی که به عهده ی وی گذاشته می شود، احساس مسئولیت داشته و به بهترین شکل ممکن آن ها را انجام دهد. همچنین در صورتی که اشتباهی رخ داد، پاسخگو باشد، عواقب آن را بپذیرد و نسبت به رفع آن تلاش نماید.

 

منبع: تندوتیز، درج آگهی ملک رایگان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

نکاتی برای تربیت کودکانی شاد

نکاتی برای تربیت کودکانی شاد

 


امروزه تربیت و پرورش کودکان بیش از هر زمان دیگری برای والدین اهمیت پیدا کرده است. دلیل آن نیز کاملا واضح است: پیشرفت تکنولوژی. اما نکته مهمی که در تربیت فرزندان وجود دارد، تربیت فرزندانی شاد است. شادی کودکان می تواند فواید بسیار زیادی برای عملکرد های فکری و رفتاری آن ها داشته باشد. بنابراین والدین باید محیطی شاد و صمیمی را در منزل به وجود بیاورند تا بتوانند کودکی شاد داشته باشند. اما این تنها نکته برای داشتن کودکانی شاد نیست. در این مقاله از وبسایت مهرناز امجدی، روانشناس کودک در شیراز، همراه باشید تا نکاتی برای تربیت کودکانی شاد را بررسی کنیم.

الگو باشید
اولین و مهم ترین نکته برای تربیت کودکانی شاد این است که خودتان شاد باشید تا فرزندتان از شما الگو بگیرد. سعی کنید دوستان شادی داشته باشید و زمانی را برای گردش با آن ها اختصاص دهید. سپس اوقات و لحظات شادی را برای کودک خود ایجاد کنید و با آن ها شوخ طبع باشید. در این صورت شادی و نشاط سر لوحه ی تمام فعالیت های کودک می شود.

یاد آوری به کودکان
شما باید به صورت مداوم به کودکان خود یاد آوری کنید که برای شما مهم هستند و شما به آن ها افتخار می کنید. این موضوع باعث می شود که آن ها شناخت و درک صحیحی از خود، توانایی ها و مهارت هایشان پیدا کنند. البته باید از بزرگنمایی بپرهیزید و فقط واقعیت ها را به آن ها بگویید. همچنین نباید اهمیت و قابل افتخار بودن آن ها را مشروط به چیزی کنید.

به فکر آینده نباشید
شما باید به فکر شاد و خوشحال کردن کودکان خود در اکنون توجه کنید. نباید بیش از حد به فکر آینده و موفقیت های تحصیلی و شغلی او باشید و تمام رفتارها و تربیت های شما تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد. اگر شما بتوانید کودکانی شاد و خوشحال پرورش دهید، خواهید دید که در درس و شغل خود در آینده نیز موفق خواهند بود.

بازی کنید
بازی کردن با کودکان و وقت گذراندن با آن ها بسیار مهم است. مخصوصا بازی هایی که به عملکرد های ذهنی و رفتاری کودک کمک می کند. همچنین بازی کودکان می تواند احساسات آن ها را نیز پرورش دهد. در هنگام بازی با کودکان قوانین و شرایط خاصی نگذارید و اجازه دهید کودک هر طور که دوست دارد بازی را انجام دهد.

داستان بخوانید
خواندن داستان برای کودکان بسیار مفید است و می تواند حس شادی و خوشحالی را در آن ها تقویت کند. سعی کنید بیش تر داستان های طنز را برای آن ها بخوانید و همچنین داستان را با تغییراتی در صدا و حالت های چهره تان اجرا کنید. این موضوع خلاقیت را در کودکان شما افزایش می دهد.

 

 

منبع : کلیک کنید

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۶:۳۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)