طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

سوله ارزان

سوله ارزان

سوله ها در تمام کسب و کارها کاربرد دارند. کسب و کارهای صنعتی، تجاری، ورزشی، عمومی، نظامی و حتی در منازل مسکونی نیز جهت کاربردهایی از قبیل پارکینگ از سوله استفاده می شود. اما یافتن نوعی از سوله که سوله ارزان و کارآمدی باشد؛ بسیار مهم است. سوله های UBM (یو بی ام) که حدود بیست سال است به وجود آمده، تمامی نیازها در به کارگیری سوله را برطرف کرده و علاوه بر آن از آن به عنوان سوله ارزان نیز نام برده می شود.

 

 

 

ساخت سوله ارزان
در سال های اخیر ساخت سوله ارزان توسط سوله های UBM (یو بی ام) امکانپذیر گشته است. سوله ارزان UBM (یو بی ام) به دلیل اینکه سازه ای بدون اسکلت می باشد و کلیه تیرهای سقف و ستون که در ساخت سوله های سنتی به کار گرفته می شود، در ساخت سوله ارزان UBM (یو بی ام) حذف می گردند، هزینه بسیار کمتری نسبت به آن ها نیز دارد.

هزینه ساخت سوله ارزان از نوع UBM (یو بی ام) به دلیل کاهش در تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در ساخت سوله های سنتی بسیار کاهش پیدا کرده است و حدود 20 تا 40 درصد ارزان تر از آنهاست. علاوه بر این به دلیل اینکه سوله ارزان UBM (یو بی ام) در برابر زنگ زدگی، آب، آتش، گرما و سرما مقاوم است از هزنه نگداری بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد که این امر مزیت سوله ارزان را بعد از تولید نیز حفظ می کند و هزینه ای به بار نخواهد آورد.

 

سوله سازی UBM (یو بی ام) قشقایی با بهره گیری از دانش روز جهان و مهندسین خبره آماده ارائه خدمات ساخت سوله ارزان به شما عزیزان می باشد.

 

ابر کلمات کلیدی:

ساخت سوله ارزان در شیراز , ارزانترین سوله , چگونه سوله ارزان بسازیم , نحوه ساخت سوله ارزان , سوله سبک دست دوم , هزینه ساخت سوله


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۵:۱۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)