طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

چسب كاشي در شيراز

چسب كاشي در شيراز

چسب كاشي براي اتصال دو كاشي و يا چسباندن كاشي به مصالح ديگر مثل سيمان به كف و ديوار ها به كار مي رود. چسب كاشي در شيراز انواع متفاوتي دارد. از انواع چسب كاشي توليد شده توسط شركت پترو آپادانا مي توان به چسب كاشي خميري، چسب كاشي پودري، چسب كاشي پودري ويژه و پودر بند كشي اشاره كرد كه هريك از اين انواع چسب هاي كاشي كاربرد و مقدار استفاده متفاوتي دارند.

 

 

 

چسب كاشي در جنوب كشور
شركت توليدي مواد ساختماني پترو آپادانا محصولات خود را در سطح شهر شيراز و شهر هاي جنوب كشور توليد و توزيع مي كند. براي تهيه بهترين مارك از انواع چسب كاشي در شيراز و چسب كاشي در جنوب كشور به صورت عمده، شركت پترو آپادانا در خدمت شماست.

 

قيمت چسب كاشي در شيراز
انواع چسب كاشي در شيراز با بسته بندي هايي با اندازه هاي مختلف در كارخانه پترو آپادانا توليد مي شود. مشتريان گرامي براي اطلاع از ليست قيمت چسب كاشي در شيراز و جنوب كشور مي توانند به آدرس كارخانه : شيراز - 14 كيلومتري اتوبان شيراز اصفهان ، شهرك نيايش (باجگاه) بعد از انبار دارويي شركت پترو آپادانا آراز پارس مراجعه نموده و يا با شماره هاي 18-07132605115 و 09172505074 تماس حاصل نمايند.

 

چسب كاشي ضد آب در شيراز
در كاشي و سراميك هاي حمام، دستشويي و كف آشپزخانه‌ كه محل رطوبت و خيسي مداوم است بهترين روش استفاده از چسب كاشي ضد آب است. چسب كاشي ضد آب در شيراز با قدرت چسبندگي فوق العاده بالا و سهولت در اجرا در شركت پترو آپادانا توليد مي شود. براي استفاده از چسب كاشي در شيراز توصيه مي گردد در حمام و سرويس هاي بهداشتي ها كاشي ها را با روش بند باز نصب كنيد و از مواد بند كشي ضد آب براي مقاوم سازي هر چه بيشتر كاشي در مقابل نم زدگي استفاده شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۳۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

چسب بتن در شيراز

چسب بتن در شيراز

چسب بتن براي افزايش چسبندگي بتن و يا هر نوع مواد افزوده شده به بتن به كار مي رود. از جمله فوايد و كاربرد هاي چسب بتن در شيراز مي توان به ممانعت از پخش رطوبت و يا نگهداري و محافظت از بتن در مقابل شرايط بد آب و هوا و حركات ارتعاشي نام برد. چسب بتن در صنعت ساختمان كاربردهاي بسيار زيادي دارد مثل ترميم بافت هاي قديمي بتن ها، افزايش خواص شيميايي و مكانيكي، آب بندي و ... كه شركت پترو آپادانا با توجه به نياز مشتريان در اين خصوص به آن ها مشاوره و راهنمايي مي نمايد.

 شركت پترو آپادانا مي كوشد تا با استفاده از بهترين مواد اوليه براي عرضه بهترين كيفيت و مقرون به صرفه ترين چسب بتن در شيراز به مشتريان خود در شيراز و جنوب كشور خدمت رساند.

 

 

 

چسب بتن در جنوب كشور
انواع چسب بتن در شيراز توليد شده در شركت پترو آپادانا به سر تا سر شهر شيراز و شهرهاي جنوب كشور ارسال مي شود.

چسب بتن هاي در دو مدل اپوكسي و پليمري (لاتكس) توليد و عرضه مي شود.  چسب بتن مدل CH700 توليد شده در شركت پترو آپادانا فاقد يون كالر بوده و در كاهش نفوذپذيري بتن نقش بسيار بالايي دارد. چسب بتن در شيراز براي ساخت نما و اجراي سطح اكسپوز به كار مي رود و مي تواند شكاف ها و درزهاي بتن را به خوبي پر كند.

 

چسب بتن آب بند
چسب بتن در شيراز در مدل چسب بتن آب بند براي استفاده و ترميم آب بندي استخر هاي بتني آسيب ديده و جلوگيري از ترك خوردن و نشت قطرات آب استفاده مي شود. هم چنين براي آب بندي بتن مخازن، سازه هاي بتني مانند كانال هاي آب، كف سالن هاي صنعتي، باند فرودگاه ها، سد ها، پايه پل ها و ستون ها از چسب بتن در شيراز با خاصيت آب بندي فوق العاده استفاده مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

گروت در شيراز

توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور


 
 شركت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعاليت خود را در زمينه مشاوره، تامين مواد و ارائه خدمات فني و مهندسي در خصوص مواد افزودني بتن وگروت هاي پايه سيماني و اپوكسي آغاز نمود.

در حال حاضر اين شركت با بهره گيري از دانش فني مهندسي روز دنيا و با به كارگيري كادر مجرب در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور فعال است. مواد توليد شده در شركت پترو آپادانا شامل: انواع روان كننده ها)نرمال، زودگير، ديرگير و ابر روان كننده (انواع آب بند كننده ها، چسب هاي ساختماني، انواع ترميم كننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شيميايي بتن و فوم حفاري.

گروت در شيراز


شركت پترو آپادانا آراز پارس در زمينه ي توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور و انواع گروت هاي پايه سيماني و اپوكسي به فعاليت مي پردازد انواع گروت هاي توليد شده مثل گروت هاي آماده يGLR ، گروت اپوكسي XCR، گروت منبسط كننده ي EGR و ...

پودر ضد فرسايش
شركت پترو آپادانا با عرضه ي انواع پودر هاي ضد فرسايش در توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور يكه تاز است.

فوم بتن در شيراز و جنوب كشور
شركت توليدي ساختماني پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور، به توليد فوم بتن در شيراز و در شهرهاي جنوبي كشور به فعاليت مي پردازد.

فوم حفاري در شيراز و جنوب كشور
كارخانه پتروآپادانا با توليد افزودني هاي بتن و مواد شيميايي ساختمان در شيراز و جنوب كشور در تلاش است تا شهر شيراز و شهرهاي جنوبي را از واردات مواد ساختماني مثل فوم بتن، فوم حفاري و انواع مواد ساختماني بي نياز سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز

ماده ضدعفوني كننده سطوح براي پاك كردن انواع سطح از هرگونه ميكروب، ويروس و آلودگي استفاده مي شود. استفاده مكرر از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در مكان هاي پر رفت و آمد مثل بيمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... براي حفظ بهداشت و سلامت افراد بسيار ضروري است.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز توليد شده در شركت پاكسايه به سرعت انواع سطوح را پاك كرده و كاربردي بسيار آسان و راحت دارد. اين محلول آماده مصرف است و نيازي به رقيق سازي ندارد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در اندازه هاي بزرگ توليد شده و مناسب مصارف خانگي و صنعتي مي باشد. ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان ماندگاري طولاني مدتي بر روي سطوح دارد و پايداري بسيار بالايي نسبت به ساير مواد ضدعفوني كننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 
ويژگي هاي ماده ضدعفوني كننده سطوح مادسان
ساخته شده بر پايه ي بنزالكبلوبم كلرايد
محلولي قوي جهت كشتن انواع باكتري ويروس و قارچ
جلوگيري از شيوع بيماري هاي مسري
قابل استفاده بر روي سطوح مختلف شهري منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
بدون عوارض جانبي براي انسان و محيط زيست، تاييد شده توسط Epa, fda و سازمان بهداشت جهاني
پايداري بالا نسبت به ساير ضدعفوني كننده هاي مرسوم بازار
قدرت بالا در از بين برندگي تمام عوامل بيماري زاي بيولوژيك
بدون خورندگي و آسيب رساندن به سطوح حساس
بدون ايجاد لك و پوسيدگي در انواع منسوجات و لوازم شخصي
ارزانترين ماده ضد عفوني كننده موثر موجود در بازار
دومين ماده پرمصرف ضدعفوني كننده پس از الكل
ضدعفوني كننده بدون الكل سطوح
براي استفاده از ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز بهتر است كه اجازه دهيد اين ماده حداقل ۳۰ ثانيه روي سطح بماند تا همه ي ويروس هاي موجود روي سطح از بين بروند. همچنين بهتر است كه اجازه دهيد اين مواد خود خشك شوند و اقدامي جهت خشك كردن سطح مورد نظر نكنيد تا به طور كامل همه ي ويروس ها از بين بروند.

خريد ضدعفوني كننده سطوح در شيراز
ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز براي پاك كردن آلودگي و ميكروب از سطوح به منظور حفظ سلامتي عمومي است. شركت بهداشتي مادسان توليد كننده محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در شيراز و جنوب كشور است. مشتريان عزيز در سراسر شهرهاي جنوبي كشور مي توانند سفارشات خود را ثبت نمايند و خريدي مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه كنند.

ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز برند مادسان ويژگي هاي برتر بسياري نسبت به ديگر محصولات ضدعفوني موجود در بازار دارد. در توليد اين محصول با استفاده از فرمولاسيون قوي هيچ گونه عوارضي به انسان و محيط زيست وارد نمي شود و لك و پوسيدگي بر جاي نمي گذارد. براي خريد اين محصول مي توانيد با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نماييد.

خريد محلول ضدعفوني كننده بيمارستاني
ماده ضدعفوني كننده سطوح در شيراز در آزمايشگاه ها، دندان پزشكي ها، مراكز اهداي خون، تزريقات، هتل ها، آرايشگاه ها و سطوح عمومي بسيار كاربرد دارد. اين محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاك كنندگي بالا خورندگي در لوازم شخصي و سطوح ايجاد نكرده و تمام ميكروب هاي موجود در محيط بيمارستان ها را به راحتي از بين مي برد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۴۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

محلول ضدعفوني كننده دست در جنوب كشور

محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز

شركت توليدي مواد ضدعفوني كننده مادسان براي پاكيزگي دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز اقدام به توليد مرغوب ترين محلول ضدعفوني كننده دست در بازار كرده است. اين محصول با داشتن گليسيرين موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما مي شود و از ايجاد هر گونه خشكي و ترك شدن پوست جلوگيري مي كند. رايحه ي خوشبوي محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز برند مادسان حس سرزندگي را براي شما به ارمغان مي آورد.

محلول ضدعفوني كننده دست در جنوب كشور


شركت توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد انبوه محصولات از جمله محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز و جنوب كشور فعاليت دارد. براي درخواست سفارش محصولات مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد و يا پيغام خود را در سايت ثبت نماييد و در اسرع وقت به شما پاسخ داده مي شود.

 

ويژگي هاي محلول ضد عفوني كننده دست مادسان
موثر روي طيف گسترده اي از باكتري‌ها، ويروس ها و قارچ‌ها
داراي تائيديه علوم پزشكي
جلوگيري از سرماخوردگي، آنفولانزا و كرونا
قابل استفاده براي قبل از تزريق
حاوي تركيبات نرم كننده پوست
بدون ايجاد خشكي روي پوست
ضد عفوني كردن كامل دست
عدم نياز به شستشو با آب
سازگار با انواع پوست
حاوي الكل
با رايحه ملايم
طريقه مصرف محلول ضدعفوني كننده دست مادسان
حدود ۳ سي سي از محلول  ضدعفوني كننده دست مادسان را بر روي كليه قسمت هاي دست آغشته كرده و هر دو دستتان را بر روي يكديگر مالش دهيد به نحوي كه همه پشت و روي دست و بين انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانيه مالش را ادامه دهيد تا محلول روي پوست خشك شود. بعد از استفاده از محلول نيازي به آبكشي نيست.

 

قيمت محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز
توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در شركت مادسان پترو در اندازه هاي متنوع هم براي مصارف شخصي و هم اندازه هاي بزرگ تر ويژه ي ارگان ها و ادارات انجام مي گيرد. براي اطلاع از قيمت هر محصول با ما تماس بگيريد.

ضدعفوني كننده الكلي دست در شيراز
محلول ضدعفوني كننده دست مادسان داراي 70 درصد الكل مي باشد كه باعث از بين بردن انواع ويروس ها ميكروب ها و قارچ ها مي باشد. محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز بدون نياز به آبكشي بوده و استفاده از آن براي حفظ بهداشت در سطح شهر بسيار ضروري ست.

محلول ضدعفوني كننده دست بيمارستاني
همانطور كه مي دانيد محيط هاي بيمارستاني و آزمايشگاهي محيط هاي بسيار آلوده اي هستند و عامل بسيار خطرناك انتقال ويروس و ميكروب هستند. به همين علت براي از بين بردن ويروس هاي اينگونه محيط ها بهتر است به طور مداوم از محلول هاي ضد عفوني كننده سطوح و دست استفاده شود. كارخانه ي توليدي بهداشتي مادسان پترو با توليد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز در وزن هاي 10 و 20 ليتري براي استفاده در بيمارستان ها و مكان هاي عمومي پر رفت و آمد سعي در حفظ سلامت عمومي جامعه دارد.

خريد محلول ضدعفوني كننده دست شيراز
براي مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خريد محلول ضدعفوني كننده دست در شيراز با شماره تلفن هاي 17-07132605111  تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۳۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خريد محلول ضدعفوني كننده در شيراز

خريد محلول ضدعفوني كننده در شيراز

شركت توليدي بهداشتي مادسان به منظور حفظ و افزايش بهداشت و سلامت جامعه اقدام به توليد محلول ضدعفوني كننده دست و سطوح در شيراز و جنوب كشور نموده است. محلول ضدعفوني كننده دست و سطوح مادسان در اندازه هاي كوچك و بزرگ براي مصارف شخصي، خانگي، بيمارستان ها، ارگان ها و ادارات توليد و عرضه مي گردد. 

مشتريان گرامي مي توانند براي مشاوره و ثبت سفارش محلول ضد عفوني كننده دست و سطوح در شيراز با شماره هاي 17-07132605111 و 09174862383 تماس حاصل نمايند.

شركت پاكسايه شيراز با تكيه بر تجربه 30 ساله در حوزه توليد مواد شوينده موژان و ياشگين در سال 1392 اقدام به تاسيس پترو آپادانا آراز پارس در دو زمينه توليد مواد شوينده و ضد عفوني كننده با برند مادسان و شيميايي ساختمان با برند دراك و تالوار نمود. اميد داريم با احترام به سليقه و نياز مشتريان بتوانيم گامي هر چند كوچك در جهت حفظ سلامت مردم جامعه برداريم .

 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۲۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

مواد مخدر و قوانين آن

 مواد مخدر و قوانين آن


 
مواد مخدر به انواع موادشيميايي، گياهي يا طبيعي كه انسان را از حالت طبيعي خارج كرده و حس وابستگي در فرد ايجاد مي كند مي گويند. اثرات زيان باري كه مواد مخدر بر روي ذهن و جسم انسان ميگذارد گاهي غيرقابل جبران و خانمان سوز است. علاوه بر آسيب هاي جسمي كه فرد به بدن خود وارد مي كند مصرف و يا توزيع مواد مخدر اثزات بسيار بدتري نيز روي جامعه خواهد گذاشت. به همين دلايل در كشور ايران كشت، توليد، خريد و فروش مواد مخدر جرم محسوب شده و مجازات آن در انواع مواد مخدر متفاوت محاسبه مي شود.

براي مبارزه با شيوع روزافزون مصرف مواد مخدر در ايران قوانين و مقررات بسياري در قانون اساسي وضع شده است كه در اين جا به برخي از آن ها اشاره مي كنيم:

به طور كلي كشت مواد مخدر سنتي و يا توليد، خريد، فروش، نگهداري، استعمال و صادركردن هر گونه مواد مخدر صنعتي و سنتي كه غيردارويي هستند جرم محسوب مي شود. هم چنين فراهم نمودن مكاني براي استعمال، نگهداري يا خريد و فروش لوازم ساخت مواد مخدر، جاسازكردن مواد در مكاني براي متهم كردن ديگران و فراري يا مخفي كردن مجرم موادمخدر همه جزو اعمالي اند كه جرم محسوب شده و طبق قوانين مجازات مربوط به هريك متفاوت است.

 

 

 

متاسفانه در عصر امروزي توليد و تهيه و پخش انواع مخدر بسيار كار آساني شده است. با شيوع روز افزون اين بلاي خانمان سوز ميان جوانان جامعه اهميت مجازات براي اين گونه افراد براي جلوگيري از ادامه ي اغفال و يا مصرف مواد مخدر نيز بيشتر مي شود.

مجازات مواد مخدر
همان طور كه پيش تر در مقاله ذكر كرديم كمك كردن يا فراهم نمودن زمينه براي مصرف و يا توليد و عرضه ي مواد مخدر نيز جرمي سنگين محسوب مي شود تا آن جا كه گاهي ممكن است حكم اعدام براي چنين افرادي صادر شود.

گاهي ممكن است فرد گرفتار شده در دام اعتياد و يا هرگونه جرم مرتبط با مواد مخدر، شخص بي گناهي باشد كه به صورت ناخواسته در اين راه گرفتار شده است. هم چنين در مواردي كه مجرم اقدام به همكاري با نيروهاي انتظامي قانون كند و باعث كشف شبكه هاي مواد مخدر شود و يا با اثبات پشيماني متهم و انجام اعمالي در جهت جبران زيان با كمك وكيل موادمخدر مي تواند شامل تخفيف در مجازات وي شود.

ميزان محاكمه ي براي جرم حمل و توليد مواد  مخدر به نسبت نوع و مقدار مواد مخدر مربوطه محاسبه مي شود ولي به طور كلي مجازات اين جرم جريمه ي نقدي و شلاق و در نهايت اعدام مي باشد. البته در ماده ي چهل  يك قانون مبارزه با مواد مخدر تعيين شده كه به قوه قضاييه اجازه داده شده است كه مجرمان را به جاي زندان در اردوگاه هاي خاص نگهداري نمايند.

براي تخفيف و دفاع از محاكمه ي مجازات قاچاق، نگهداري و بقيه ي جرايم مرتبط با مواد مخدر داشتن يك وكيل حقوقي خوب در شيراز بسيار مهم و كارآمد است. با انتخاب درست وكيل مواد مخدر قدمي در حفظ وافزايش سلامت مجرم و بازگرداندن وي به آغوش خانواده برداشته مي شود. يك وكيل خوب در شيراز بايد با همه ي قوانين مربوطه در اين زمينه آشنايي كامل داشته باشد تا بتواند از موكل خود به نحو احسن دفاع نموده و بازگشت آبرومندانه ي موكل خود را به جامعه تضمين نمايد.

 

جهت اخذ مشاوره حقوقي در شيراز از وكيل شيراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نماييد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۶:۱۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

شامپو ماشين ارزان در شيراز

شامپو ماشين شيراز
 

شامپو ماشين موژان به عنوان برترين برند شامپو ماشين در شيراز با قدرت پاك كنندگي فوق العاده براي شست و شوي بدنه شيشه ها و موتور انواع خودروها و ماشين آلات به كار مي رود. شست و شوي خودرو با شامپو ماشين موژان باعث صرفه جويي در مصرف آب مي شود زيرا اين شامپو ماشين با ميزان كف كنندگي مطلوب بدنه خودروي شما را از هرگونه گرد و غبار و دوده به سرعت پاك كرده و مانع هدر رفتن آب مي شود.

از ديگر محصولات مرتبط با شامپو ماشين در شيراز توليد شده در شركت بهداشتي پاكسايه شيراز ميتوان به اسپري كارواش خشك موژان نيز اشاره كرد.

 

خريد شامپو ماشين در شيراز


با خريد شامپو ماشين در شيراز و جنوب كشور از شركت پاكسايه با كيفيت فوق العاده خودروي خود را با يك بار شست و شو براق و درخشنده كنيد. شامپو ماشين در شيراز در شركت توليدي بهداشتي پاكسايه در سايز هاي مختلف توليد شده تا شما مشتريان عزيز بسته به نياز سفارشات خود را انجام دهيد. جايگزين كردن اسپري كارواش خشك و شامپو ماشين در شيراز به جاي مواد شوينده ديگر در كارواش ها باعث رضايت مشتريان از پاكيزگي دو چندان خودرو ها شده و جلب رضايت مشتريان را براي شما در بر دارد.

 

قيمت شامپو ماشين در شيراز


شامپو ماشين در شيراز با بهترين قيمت بازار در شركت توليدي بهداشتي پاكسايه توليد و به فروش مي رسد. شركت پاكسايه توزيع شامپو ماشين را به صورت عمده به شيراز و جنوب كشور ارسال مي كند. براي اطلاع از قيمت اين محصول مي توانيد با شماره هاي 071-32605111-17 و 09175554250  تماس حاصل نماييد.

 

شامپو ماشين ارزان در شيراز

شايد به ذهنتان خطور كند كه شامپو ماشين با قيمت مناسب به بدنه خودروي شما آسيب مي زند و يا قدرت پاك كنندگي مناسبي ندارد اما محصولات شركت پاكسايه با توليدات محصولات كيفيت بالا و قيمت مقرون به صرفه به شما هم ميهنان عزيز خدمت مي كند. شامپو ماشين در شيراز با فرمولاسيون استاندارد مانع از پوسيدگي يا سفيدك زدن ماشين آلات بر اثر مواد اسيدي مي شود و باعث شفافيت و درخشندگي خودرو شما مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۱۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خريد مايع دستشويي فوم

فوم دستشويي شيراز
 

فوم دستشويي موژان با تركيبات ويژه و فرمولاسيون قوي علاوه بر قدرت پاك كنندگي بالا دستان شما را نرم و لطيف مي‌كند . فوم دستشويي دستان شما را معطر و مرطوب مي‌كند و آلودگي و ميكروب را از پوست دستان شما مي‌زدايد.

برخي ويژگي هاي فوم دستشويي هاي توليدي پاكسايه عبارتند از:

فوم دستشويي مناسب با پوست هاي حساس و شكننده فرموله شده است كه باعث طراوت و سرزندگي پوست دستان شما مي شود.
فوم دستشويي با تركيبات فوق العاده ي خود نسبت به مايع دستشويي باعث كاهش مشكلات پوستي نظير خشك شدن و پوسته پوسته شدن دستان مي شوند.
ساختار فوم دستشويي توليد شده در شركت پاكسايه شيراز به گونه اي ست كه هم بهداشت دستان شما و هم سلامت پوست شما را به طور كامل تامين مي كند.
فوم دستشويي موژان پوست دستان شما را از كرم هاي مرطوب كننده بي نياز مي سازد.


 
فوم دستشويي در شيراز


فوم دستشويي در شيراز با رايحه هاي خوشبو و فرمولاسيون قوي با خاصيت ضد حساسيت در شركت شركت توليدي بهداشتي پاكسايه شيراز توليد و عرضه مي شود. شركت بهداشتي پاكسايه براي محافظت و اطمينان از سلامت پوست دستان شما  با توليد فوم دستشويي در شيراز به صورت استاندارد عمل مي كند.

فوم دستشويي در شيراز در شركت توليدي بهداشتي پاكسايه در اندازه ها، رايحه ها و بسته بندي هاي متفاوتي توليد و عرضه مي شود. فوم دستشويي موژان در بسته بندي هاي زيبا و متنوع در اندازه هاي 500 گرمي براي مصارف خانگي، بسته بندي 10000گرمي(10 ليتري) و 20000گرمي (20 ليتري) براي مصارف خدماتي مانند هتل ها،  بيمارستان ها، فرودگاه ها و ... قابل عرضه و توزيع مي باشد.

 

خريد مايع دستشويي فوم


 خريد مايع دستشويي فوم به صورت عمده با قيمت مناسب و باورنكردني در اندازه و بسته بندي هاي متفاوت توسط شركت پاكسايه عرضه ميگردد. خريد مايع دستشويي فوم از شركت پاكسايه با تحويل فوري و مطمئن صورت مي گيرد. فوم دستشويي موژان با بوي ملايم و مطبوع طراوت و شادابي را براي دستان شما به ارمغان مي آورد. براي خريد مايع دستشويي فوم موژان مي توانيد به آدرس كيلومتر 14 اتوبان شيراز - اصفهان،  باجگاه، جنب بيمارستان استاد محرري مراجعه نموده و يا براي ثبت سفارش با شماره هاي زير تماس حاصل نماييد.

تلفن همراه: 09175554250

تلفن كارخانه: 14-32605111-71-98


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

توليد كننده مواد شوينده در شيراز و جنوب كشور

توليد كننده مواد شوينده در شيراز و جنوب كشور


شركت توليدي بهداشتي پاكسايه شيراز با بيش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه مي باشد توليد و پخش عمده محصولات شوينده بهداشتي خانگي و صنعتي استاندارد در شيراز و جنوب كشور مي باشد كه شامل مايع ظرفشويي، انواع مايع دستشويي، فوم دستشويي، مايع سفيد كننده، مايع جرم گير، جرمگير بدون بو و بدون اثر خورندگي، مايع شيشه پاكن و مايع چند منظوره، شامپو ماشين و فوم حفاري است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)