طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

نوین سوله

نوین سوله

 

دیگر زمان استفاده از سوله های قدیمی و سنتی که با تیر و آهن و بست و ستون ساخته می شد و هزینه ی گزافی در پی داشت و علاوه بر این زمان زیادی نیز برای تولید آن ها به کار برده می شد، به پایان رسیده است. امروزه سوله سنتی جای خود را به سوله نوین داده است که نسبت به آن مزایای بسیار زیادی دارد. امروزه ساخت سوله نوین UMB (یو بی ام) که از سیستم بدون اسکلت برخوردار می باشد؛ بسیار فراگیر شده است.

 

مزایای سوله نوین UBM (یو بی ام)
همان طور که گفته شد سوله نوین UBM (یو بی ام) مزایای بسیار زیادی نسبت به سوله سنتی دارد. از جمله مزایای سوله نوین UBM (یو بی ام) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی و تولید سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار انعطاف دارد و می تواند مطابق با نیاز افراد در طول و عرض و ارتفاع متفاوت باشد.

به علت اینکه سوله نوین UBM (یو بی ام) بدون ستون می باشد می تواند در دهانه های مختلف کوچک و بزرگ ساخته شود.

سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار مقاوم بوده و در برابر زلزله، گرما، سرما، طوفان، باد و برف عایق می شود.

ظاهر زیبای سوله نوین UBM (یو بی ام) که می تواند در رنگ های مختلف تولید شود طرفداران بسیاری دارد.

با توسعه شغل و کسب و کار سوله نوین UBM (یو بی ام) را نیز می توان توسعه بخشید و طول آن را بدون هیچ محدودیتی افزایش داد.

در ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) از ورق های گالوانیزه استفاده می شود که با محیط زیست سلزگار بوده و هیچ گونه مشکلی برای آن ایجاد نمی کند.

شستشوی سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار راحت می باشد.

سوله نوین UBM (یو بی ام) ضد آب، ضد آتش و زنگ می باشد.

هزینه تعمیر و نگهداری سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار کم است.

 

ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام)
اما چرا از سوله های UBM (یو بی ام) با عنوان سوله سبک نام می بریم؟ دلیل آن واضح است. چرا که سوله نوین UBM (یو بی ام) قابلیت طراحی، تولید و نصب در هر مکانی را داراست. در ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) از هزینه ها و ابزار اضافی که در سوله سنتی استفاده می شود، خبری نیست. علاوه بر این ها تولید سوله نوین UBM (یو بی ام) بسیار سریع و مقرون به صرفه نیز می باشد.

سوله سازی قشقایی با کادری مجرب در زمینه ساخت سوله نوین UBM (یو بی ام) مهارت و تجربه ای چندین ساله دارد. پس ساخت سوله نوین، سوله ارزان، سوله سریع و سوله سبک مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

 

نوین سوله
سوله UBM جزو سوله های نوین دسته بندی می گردد که با استفاده از مصالح و پوشش های نوین تولید شده و مزایای بسیار زیادی نسبت به سوله های قدیمی دارد. مزایای نوین سوله UBM را در بالا برشمردیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۱۹ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)