طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

وظايف امداد خودرو چيست؟

وظايف امداد خودرو چيست؟
 

 

امروزه با توسعه و گسترش خودروها، امداد خودرو به يكي از ضروري ترين خدمات در سراسر جهان تبديل شده است. حال اين خدمات ممكن است توسط شركت هاي خودرو سازي براي امداد رساني به خودروهاي توليد شده ي خود باشد و يا توسط شركت هايي كه منحصرا با هدف امداد رساني به خودروها ايجاد شده اند، انجام شود. در هر صورت امداد خودرو ها بايد مجوز اين كار را داشته باشند و به اين منظور كارت شناسايي معتبر داشته باشند.

شركت امداد خودرو كالج بار شيراز يكي از مراكز معتبر امداد خودرو شيراز مي باشد كه براي امداد رساني به عزيزان ساكن استان فارس و شيراز ايجاد شده و آمادگي خود را به اين منظور اعلام مي دارد.

 

خدمات امداد خودرو چگونه انجام مي شود؟
چه در حال رانندگي باشيد و چه خودرو متوقف باشد و شما احساس خرابي و وجود نقص فني در آن كنيد، بايد با شركت هاي امداد خودرو تماس بگيريد و درخواست امداد رساني داشته باشيد. اگر مشكل خودروي شما خيلي حاد نباشد و نياز به يك تعمير جزئي داشته باشد، كارشناس امداد خودرو همان جا اقدام به رفع مشكل ايجاد شده در خودروي شما مي كند. اما اگر خودروي شما مشكل جدي پيدا كرده باشد كه نتوان آن را در محل تعمير كرد، امداد خودرو آن را به يك تعميرگاه معتبر منتقل مي كند تا اقدامات لازم جهت برطرف شدن نقص فني روي آن انجام شود.

 

امداد خودرو چه خدماتي ارائه مي دهد؟
شركت هاي امداد خودرو اعم از كالج بار شيراز، خدمات متنوع و زيادي از جمله پنچر گيري، تعويض باتري، حمل خودرو به تعميرگاه و ... را ارائه مي دهند. به طور كلي خدماتي كه توسط شركت هاي امداد خودرو ارائه مي شوند، مربوط به عيب يابي خودرو و برطرف كردن آن ها مربوط مي شود. خدمات امداد خودرو مي تواند درون شهري و يا برون شهري باشد.

عمدتا خدمات امداد خودرو شامل موارد زير مي باشد:

تعمير در محل
اعزام يدك كش به محل
سوخت رساني در جاده ها
انتقال خودرو به تعميرگاه
انتقال خودرو به نمايندگي
انتقال خودرو به مركز تعويض پلاك
امداد باطري
تعميرات برق خودرو
مكانيكي
پنچر گيري
 

مزاياي استفاده از امداد خودرو چيست؟
اگر فكر مي كنيد تا وقتي كه خودروي شما دچار مشكل جدي نشود و اين مشكل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نياز به امداد خودرو و تعميرگاه نداريد، سخت در اشتباهيد. تعميرات جزئي و منظم مي تواند براي خودروي شما بسيار مفيد باشد و از بروز هر گونه حوادث نا گوار و خطر آفرين پيشگيري كند. ضمن اينكه اگر تا بزرگ تر و جدي تر شدن مشكلات خودرويتان دست نگه داريد، بعد ها بايد هم هزينه ي بسيار بيش تري براي رفع مشكل آن پرداخت كنيد و هم زمان بسيار زيادي را از دست خواهيد داد.

پس با استفاده ي به موقع از خدمات امداد خودرو از مزاياي زير بهره مند شويد:

تعمير خودرو در كوتاه ترين زمان ممكن
تعمير خودرو به صورت كاملا حرفه اي
عدم بروز حوادث ناگوار در آينده
هزينه هاي تعمير مقرون به صرفه
حمل خودروي شما به صورت كاملا ايمن

خودروبر شيراز

حمل خودرو از بندر به شيراز

امداد خودرو چه خدماتي ارائه مي دهد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۳:۴۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)