طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

انجام پایان نامه در شیراز

انجام پایان نامه در شیراز
 
 

دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا باید پایان نامه ارائه دهند. پایان نامه یا تز نوشته ای است که دانشجو در رابطه با موضوعی مرتبط به رشته تحصیلی خود می نویسد. در واقع دانشجو باید در این نوشته موضوع خاصی را بررسی کند. به بیان دیگر در پایان نامه باید سوالی مطرح شود و دانشجو با انجام تحقیقات و بررسی های مورد نیاز درصدد پاسخ به آن سوال برآید. تجزیه و تحلیل، استفاده از تجارب علمی و آزمایش روش هایی هستند که برای انجام پایان نامه و پاسخ به سوال مطرح شده مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر تخصصی کافی در انجام پایان نامه ندارید، گروه آرتزیز با تجربه ای چندین ساله انجام پایان نامه در شیراز و سایر شهرها را بر عهده دارد. بهتر است این کار را به ما بسپارید تا نتیجه و نمره قابل قبول استادان خود را برای این واحد درسی کسب نمایید.

 

 

 

 

انجام پایان نامه در قشم 
 

انجام پایان نامه یکی از الزامات تحصیل در دانشگاه است و برای فارغ التحصیلی و اخذ مدرک دانشگاهی حتما باید پایان نامه ارائه داد. برای اانجام پایان نامه نیز باید حتما با اصول و روش های پایان نامه نویسی آشنا باشید. برای مثال مهم ترین اصل پایان نامه نویسی انتخاب موضوع مناسب است. همچنین سعی کنید از عنوان مناسب و جذاب برای پایان نامه استفاده کنید. ساختار پایان نامه که باید شامل صفحات آغازین، فصول، منابع و مراجع، ضمیمه ها و پیوست ها و صفحات پایان نامه باشد یکی از دیگر از اصول مهم پایان نامه نویسی است. البته هر کدام از این موارد نیز اصول مربوط به خود را دارد.

برای انجام پایان نامه در قشم می توانید با شماره 09173377827 در تماس باشید.

 

انجام پایان نامه در کیش 
 

آیا می دانید هدف از انجام پایان نامه چیست؟ انجام پایان نامه فقط به منظور دریافت مدرک تحصیلی نیست و اهداف مهم تر و کاربردی تری را به دنبال دارد. عمده اهداف انجام پایان نامه که در دانشگاه باید ارائه گردد موارد زیر هستند:

شناخت روش تحقیق

توسعه نگرش علمی

کسب تجربه علمی در موضوعی خاص

رشد و پرورش اطلاعات

کسب مهارت در مطالعه نقادانه و موشکافانه

انتشار نتایج پایان نامه در مجلات علمی و تخصصی

 

گروه آرتزیز خدمات انجام پایان نامه در کیش را نیز ارائه می دهد. برای انجام پایان نامه در کیش با ما از طریق شماره 09173377827 در تماس باشید.

 

انجام پایان نامه در بوشهر
 

در این بخش قصد داریم نکاتی در رابطه با ارائه یک پایان نامه خوب را به شما عزیزان ارائه دهیم:

1-      ایده خوب داشته باشید.

2-      منعطف باشید.

3-      موضوع هدفمند انتخاب کنید.

4-      از منابع فارسی کمتر استفاده کنید.

5-      از منابع انگلیسی بیشتر استفاده کنید.

6-      کپی برداری نکنید.

7-      از منابع معتبر استفاده کنید.

8-      از تحقیق کمی استفاده کنید.

9-      تحقیق کیفی را فراموش نکنید.

10-  ویراستار خوبی باشید.

11-  برای همه فصل های پایان نامه مقدمه بنویسید.

12-  با اساتید داخلی و خارجی تعامل داشته باشید.

13-  خلاصه نویسی پایان نامه فراموش نشود.

 

شما عزیزان می توانی انجام پایان نامه در بوشهر را به گروه آرتزیز بسپارید. برای انجام مقاله در بوشهر از طریق شماره تماس 09173377827 با ما در ارتباط باشید.

 

 

انجام پایان نامه در بندرعباس 
 

همان طور که پیش تر گفتیم در انجام پایان نامه باید ساختار خاصی را رعایت نمود. یکی از موارد در ساختار پایان نامه فصول پایان نامه هستند. فصول پایان نامه طبق استاندارد کلی همه دانشگاه ها شامل 5 فصل به صورت زیر می باشد:

فصل اول : کلیات تحقیق ( مقدمه و طرح مساله)

فصل دوم : روش تحقیق (مروری بر منابع)

فصل سوم : مدل ها و ایده های تحقیق

فصل چهارم : نتایج تحقیق

فصل پنجم : نتیجه گیری، جمع بندی و پیشنهادات

در فصول پایان نامه در صورت نیاز باید از اطلاعات آماری، جداول، شکل ها و ...  جهت درک بهتر خواننده استفاده شود. یک پایان نامه با تمام بخش های آن چیزی حدود 70 الی 100 صفحه است.

برای انجام پایان نامه در بندرعباس با رعایت تمامی این استانداردها با شماره 09173377827 تماس بگیرید.

 

انجام پایان نامه در زاهدان 
 

پس از نوشتن اولیه پایان نامه، نوبت به ویرایش آن می رسد. ویرایش پایان نامه به منظور بررسی نداشتن اشتباهات نگارشی مانند غلط املایی یا جمله بندی های نامناسب در پایان نامه به انجام می رسد. در این مرحله باید پایان نامه خود را چندین با مطالعه کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه اشتباه چاپی، املایی یا جمله بندی نداشته باشد. چرا که این موارد ممکن است در نظر اساتید راهنما جلوه خوبی نداشته و موجب کم شدن نمره آن گردد. اگر برایتان مقدور است پایان نامه را به افراد دیگری نیز بدهید تا بخوانند و اشتباهات آن را به شما بگویند.

انجام پایان نامه در زاهدان نیز از دیگر خدمات تیم آرتزیز است که می توانید به این منظور با شماره 09173377827 در تماس باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۷:۲۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)