طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

خرید مایع دستشویی فوم

فوم دستشویی شیراز
 

فوم دستشویی موژان با ترکیبات ویژه و فرمولاسیون قوی علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا دستان شما را نرم و لطیف می‌کند . فوم دستشویی دستان شما را معطر و مرطوب می‌کند و آلودگی و میکروب را از پوست دستان شما می‌زداید.

برخی ویژگی های فوم دستشویی های تولیدی پاکسایه عبارتند از:

فوم دستشویی مناسب با پوست های حساس و شکننده فرموله شده است که باعث طراوت و سرزندگی پوست دستان شما می شود.
فوم دستشویی با ترکیبات فوق العاده ی خود نسبت به مایع دستشویی باعث کاهش مشکلات پوستی نظیر خشک شدن و پوسته پوسته شدن دستان می شوند.
ساختار فوم دستشویی تولید شده در شرکت پاکسایه شیراز به گونه ای ست که هم بهداشت دستان شما و هم سلامت پوست شما را به طور کامل تامین می کند.
فوم دستشویی موژان پوست دستان شما را از کرم های مرطوب کننده بی نیاز می سازد.


 
فوم دستشویی در شیراز


فوم دستشویی در شیراز با رایحه های خوشبو و فرمولاسیون قوی با خاصیت ضد حساسیت در شرکت شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز تولید و عرضه می شود. شرکت بهداشتی پاکسایه برای محافظت و اطمینان از سلامت پوست دستان شما  با تولید فوم دستشویی در شیراز به صورت استاندارد عمل می کند.

فوم دستشویی در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در اندازه ها، رایحه ها و بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شود. فوم دستشویی موژان در بسته بندی های زیبا و متنوع در اندازه های 500 گرمی برای مصارف خانگی، بسته بندی 10000گرمی(10 لیتری) و 20000گرمی (20 لیتری) برای مصارف خدماتی مانند هتل ها،  بیمارستان ها، فرودگاه ها و ... قابل عرضه و توزیع می باشد.

 

خرید مایع دستشویی فوم


 خرید مایع دستشویی فوم به صورت عمده با قیمت مناسب و باورنکردنی در اندازه و بسته بندی های متفاوت توسط شرکت پاکسایه عرضه میگردد. خرید مایع دستشویی فوم از شرکت پاکسایه با تحویل فوری و مطمئن صورت می گیرد. فوم دستشویی موژان با بوی ملایم و مطبوع طراوت و شادابی را برای دستان شما به ارمغان می آورد. برای خرید مایع دستشویی فوم موژان می توانید به آدرس کیلومتر 14 اتوبان شیراز - اصفهان،  باجگاه، جنب بیمارستان استاد محرری مراجعه نموده و یا برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن همراه: 09175554250

تلفن کارخانه: 14-32605111-71-98


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)