طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضدعفونی کننده سطوح برای پاک کردن انواع سطح از هرگونه میکروب، ویروس و آلودگی استفاده می شود. استفاده مکرر از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در مکان های پر رفت و آمد مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... برای حفظ بهداشت و سلامت افراد بسیار ضروری است.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز تولید شده در شرکت پاکسایه به سرعت انواع سطوح را پاک کرده و کاربردی بسیار آسان و راحت دارد. این محلول آماده مصرف است و نیازی به رقیق سازی ندارد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در اندازه های بزرگ تولید شده و مناسب مصارف خانگی و صنعتی می باشد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ماندگاری طولانی مدتی بر روی سطوح دارد و پایداری بسیار بالایی نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 
ویژگی های ماده ضدعفونی کننده سطوح مادسان
ساخته شده بر پایه ی بنزالکبلوبم کلراید
محلولی قوی جهت کشتن انواع باکتری ویروس و قارچ
جلوگیری از شیوع بیماری های مسری
قابل استفاده بر روی سطوح مختلف شهری منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
بدون عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست، تایید شده توسط Epa, fda و سازمان بهداشت جهانی
پایداری بالا نسبت به سایر ضدعفونی کننده های مرسوم بازار
قدرت بالا در از بین برندگی تمام عوامل بیماری زای بیولوژیک
بدون خورندگی و آسیب رساندن به سطوح حساس
بدون ایجاد لک و پوسیدگی در انواع منسوجات و لوازم شخصی
ارزانترین ماده ضد عفونی کننده موثر موجود در بازار
دومین ماده پرمصرف ضدعفونی کننده پس از الکل
ضدعفونی کننده بدون الکل سطوح
برای استفاده از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز بهتر است که اجازه دهید این ماده حداقل ۳۰ ثانیه روی سطح بماند تا همه ی ویروس های موجود روی سطح از بین بروند. همچنین بهتر است که اجازه دهید این مواد خود خشک شوند و اقدامی جهت خشک کردن سطح مورد نظر نکنید تا به طور کامل همه ی ویروس ها از بین بروند.

خرید ضدعفونی کننده سطوح در شیراز
ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برای پاک کردن آلودگی و میکروب از سطوح به منظور حفظ سلامتی عمومی است. شرکت بهداشتی مادسان تولید کننده محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور است. مشتریان عزیز در سراسر شهرهای جنوبی کشور می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ویژگی های برتر بسیاری نسبت به دیگر محصولات ضدعفونی موجود در بازار دارد. در تولید این محصول با استفاده از فرمولاسیون قوی هیچ گونه عوارضی به انسان و محیط زیست وارد نمی شود و لک و پوسیدگی بر جای نمی گذارد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نمایید.

خرید محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی
ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در آزمایشگاه ها، دندان پزشکی ها، مراکز اهدای خون، تزریقات، هتل ها، آرایشگاه ها و سطوح عمومی بسیار کاربرد دارد. این محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاک کنندگی بالا خورندگی در لوازم شخصی و سطوح ایجاد نکرده و تمام میکروب های موجود در محیط بیمارستان ها را به راحتی از بین می برد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۴۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)