طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

چسب بتن در شیراز

چسب بتن در شیراز

چسب بتن برای افزایش چسبندگی بتن و یا هر نوع مواد افزوده شده به بتن به کار می رود. از جمله فواید و کاربرد های چسب بتن در شیراز می توان به ممانعت از پخش رطوبت و یا نگهداری و محافظت از بتن در مقابل شرایط بد آب و هوا و حرکات ارتعاشی نام برد. چسب بتن در صنعت ساختمان کاربردهای بسیار زیادی دارد مثل ترمیم بافت های قدیمی بتن ها، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی، آب بندی و ... که شرکت پترو آپادانا با توجه به نیاز مشتریان در این خصوص به آن ها مشاوره و راهنمایی می نماید.

 شرکت پترو آپادانا می کوشد تا با استفاده از بهترین مواد اولیه برای عرضه بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین چسب بتن در شیراز به مشتریان خود در شیراز و جنوب کشور خدمت رساند.

 

 

 

چسب بتن در جنوب کشور
انواع چسب بتن در شیراز تولید شده در شرکت پترو آپادانا به سر تا سر شهر شیراز و شهرهای جنوب کشور ارسال می شود.

چسب بتن های در دو مدل اپوکسی و پلیمری (لاتکس) تولید و عرضه می شود.  چسب بتن مدل CH700 تولید شده در شرکت پترو آپادانا فاقد یون کالر بوده و در کاهش نفوذپذیری بتن نقش بسیار بالایی دارد. چسب بتن در شیراز برای ساخت نما و اجرای سطح اکسپوز به کار می رود و می تواند شکاف ها و درزهای بتن را به خوبی پر کند.

 

چسب بتن آب بند
چسب بتن در شیراز در مدل چسب بتن آب بند برای استفاده و ترمیم آب بندی استخر های بتنی آسیب دیده و جلوگیری از ترک خوردن و نشت قطرات آب استفاده می شود. هم چنین برای آب بندی بتن مخازن، سازه های بتنی مانند کانال های آب، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاه ها، سد ها، پایه پل ها و ستون ها از چسب بتن در شیراز با خاصیت آب بندی فوق العاده استفاده می شود.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)