طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

ویژگی های بی نظیر لپه

لپه یکی از حبوبات خوشمزه است که در یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. خورشت قیمه غذایی ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و ماده ی غذایی اصلی به کار رفته در آن لپه می باشد. لپه  که از خانواده ی عدس و لوبیا است، خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. به عنوان مثال لپه سرشار از فیبر و پروتئین است. اما در این مقاله از وبسایت یلداشاپ، سوپرمارکت آنلاین ایرانی در آلمان، قصد داریم به بررسی ویژگی های لپه که مطمئنا تا به حال نمی دانسته اید، بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی های بی نظیر لپه و ارزش غذایی آن
همانطور که گفتیم لپه سرشار از پروتیئن، فیبر، ویتامین و مواد معدنی است. اما فقط این موارد نیست و ارزش غذایی آن بسیار بیش تر از این هاست.

به طور کلی لپه از مواد زیر تشکیل شده است:

کربوهیدرات
قند
فیبر
چربی
پروتئین
ویتامین ها شامل B – 1، B – 2، B – 5، B – 6، K، A، ث
مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، آهن، سدیم، پتاسیم، فسفر، منگنز
 

خواص لپه
از ویژگی های بی نظیر لپه می توان به خواص شگفت انگیز آن اشاره کرد. لپه خواص فوق العاده ای نظیر کنترل فشار خون، تنظیم قند و سطح کلسترول خون، کاهش وزن، درمان کم خونی، کمک به رشد، رفع پوکی استخوان، افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به سرطان، کاهش حساسیت سولفوریک، حفظ سلامت قلب و کمک به هضم غذا دارد.

 

لپه و دستگاه گوارش
افراد زیادی هستند که درگیر بیماری های گوارشی می باشند که دلیل آن هضم نشدن غذا در معده است. لپه به دلیل فیبری که دارد موجب می شود که غذا به راحتی در معده هضم شود. بنابراین درد معده کاهش پیدا می کند و یا به طور کلی رفع می گردد و در نتیجه از ابتلا به بیماری های گوارشی نیز جلوگیری می شود.

همچنین فیبر موجود در لپه به حرکات روده کمک می کند که باعث می شود یبوست و اسهال درمان شود و یا از بروز آن در افراد جلوگیری می کند.

 

لپه و زیبایی
شاید عجیب به نظر برسد اما لپه در افزایش زیبایی شما نیز تاثیرات فوق العاده ای دارد. پروتئین، منگنز و روی موجود در آن از ریزش مو جلوگیری کرده و حتی آن را درمان می کند. همچنین می تواند شوره ی سر را درمان کند.

لپه برای پوست نیاز بسیار مفید است و موجب پاکسازی پوست می گردد. پوست را روشن تر و سفید تر کرده و در برابر اشعه های مضر نور آفتاب از آن محافظت می کند.

 

 

حالا که با ویژگی های بی نظیر لپه آشنا شدید، همین حالا آن را از فروشگاه یلداشاپ تهیه نمایید و از فواید فوق العاده ی آن بهره مند شوید.

 

 

خرید لپه ایرانی در آلمان , خرید لپه در آلمان , فروشگاه لپه در آلمان

 

خدمات yaldashop.de

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ایرانی در آلمان


 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۹:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)