طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

پروفایلو در شیراز

انجام عمل های زیبایی این روز ها بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اغلب خانم ها با پرداخت هزینه های گزاف و گاه سرسام آور به زیبایی دلخواه خود می رسند. البته عمل های زیبایی همیشه بی خطر نبوده و بعضی اوقات عواقب جبران ناپذیری دارد.پس آگاهی از هر نوع عمل زیبایی می تواند شما را در انتخاب بهترین راه حل یاری کند. تزریق پروفایلو در شیراز موضوع مورد بحث امروز ما است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که آشنایی کافی با این موضوع ندارید تا پایان این مطلب من را همراهی بفرمایید.

 

پروفایلو چیست؟
یک نوع ژل هیالورونیک اسید می باشد که به صورت کاملا طبیعی موجب فرم دهی صورت و به اصطلاح لیفت صورت می شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در پوست می باشد که وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد.وجود این ماده سبب می شود کلاژن سازی و الاستین سازی در پوست افزایش یابد. پروفایلو علاوه بر فیلر بودن (پرکننده بودن) موجب آبرسانی کامل و عالی به پوست می شود. باعث افزایش حجم پوست و درخشندگی پوست می شود و به همین دلیل بهترین انتخاب برای افرادی است که دچار چروک پوستی شده اند یا پوست تیره دارند.بنابراین انجام پروفایلو در شیراز به شما کمک می کند پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید.

 

مزایای تزریق پروفایلو
پس از سن 30 سالگی سطح کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد و افراد خطوط ریزی را به صورت چین و چروک در صورت خود مشاهده می کنند .این نشانه پیری پوست است. در این صورت افراد به فکر جوانسازی پوست خود می افتند. بنابراین تزریق پروفایلو در شیراز را به افراد بالای 30 سال توصیه می کنند که قصد دارند پوست با طراوتی داشته باشند. در صورتیکه چین و چروک های عمیق در پوست ایجاد شده باشد و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده باشد درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می باشند گزینه خوبی است. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است. در مواردی که اشخاص به دنبال زیبایی های ظریف هستند  پروفایلو جوابدهی بالایی دارد.

ژل پروفایلو اغلب در ناحیه صورت تزریق می شود. اما می تواند به نواحی دیگر از جمله گردن وجلو سینه بازو و نواحی شانه و حتی دست تزریق شود و موثر واقع شود. ناحیه گردن با استقبال بی نظیری برای تزریق ژل پروفایلو روبرو شده است.کارایی این ماده در جلوگیری از افتادگی پوست این ناحیه و همچنین داشتن ظاهری با قوام بیشتر بسیار موثر بوده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تفاوتی بین پروفایلو و فیلر های پوستی وجود دارد و آن تفاوت در کاربرد است. به گونه ای که پروفایلو قابلیت حجم دهی صد در صدی به پوست را ن دارد و نباید از این نظر با فیلر های پوستی مقایسه شود.پروفایلو در درجه اول آبرسان بوده و درمان آن بر همین پایه انجام می شود. هیالورونیک اسید آن به طور متوازن در تمام پوست توزیع می شود . به صورت یکنواخت حجم پوست را تا حدودی افزایش داده و سبب داشتن پوستی جوان می شود.

امیدوارم با خواندن این مقاله اطلاعات سودمندی درباره پروفایلو و نحوه انجام آن به دست آورده باشید. پروفیلو در شیراز


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۰۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)