طراحي سايت طراحي سايت .

طراحي سايت

هاردنر – خريد، قيمت و مشخصات

هاردنر – خريد، قيمت و مشخصات
 

 

هاردنر كه معادل انگليسي آن Hardener مي باشد به نام هاي ديگري از جمله سخت كننده، خشك كننده و يا خشك كن نيز معروف است. اما سوال اين است كه هاردنر چيست؟ هاردنر ماده اي است كه از تركيبات شيميايي خاص و مختلفي تهيه مي شود. كاربرد هاردنر و موارد استفاده آن چيست؟ اين ماده در فرآيند توليد رزين اپوكسي به كار برده مي شود و وظيفه ي آن هم افزايش مقاومت است و هم به عنوان خشك كننده مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين مقاله از وبسايت شركت پليمر رزين، نحوه خريد، قيمت و مشخصات هاردنر را بررسي مي كنيم.

 

 

 

انواع هاردنر
انواع هاردنر بر اساس نوع كاربرد آن ها عبارتند از:

هاردنر پلي آميد
هاردنر پلي آمين
هاردنر انيدريد
هاردنر فنل آمين
 

و اما هاردنر هايي كه در شركت پارتاكنا رزين توليد مي شود، در برند هاي متفاوتي است كه به شرح زير مي باشد:

هاردنر اوربيتال (خشك كن اوربيتال)
هاردنر آي كيو (خشك كن آي كيو)
هاردنر پارتاكنا (خشك كن پارتاكنا)
هاردنر پارتاميكس (خشك كن پارتاميكس)
هاردنر رانا (خشك كن رانا)
هاردنر لاكسيد (خشك كن لاكسيد)
 

خشك كن هاردنر
همانطور كه در ابتداي اين مطلب توضيح داديم، هاردنر ها را به نام خشك كن نيز مي شناسند. چرا كه رزين هاي اپوكسي براي خشك شدن نياز به ماده اي دارند كه آن ماده هاردنر است. و از آنجايي كه در مرحله ي خشك كردن رزين هاي اپوكسي به كار برده مي شود، به آن خشككن نيز گفته مي شود.

 

قيمت و خريد هاردنر
قيمت هاردنر بستگي به نوع كاربرد و برند آن دارد. اما نگران قيمت آن نباشيد. شركت پارتاكنا رزين، قيمت هاردنر را متناسب به هر بودجه اي در نظر گرفته است. براي اطلاع از قيمت و خريد هاردنر با شماره ي 0993068809 در تماس باشيد.

 

مشخصات هاردنر
مشخصات هاردنر ها با توجه به نوع آن متفاوت است. اما از مهم ترين ويژگي هاي آن مي توان به قدرت چسبندگي بالا، ضد آب بودن، مقاومت بالا مخصوصا در برابر رطوبت، قابليت مشخص كردن زمان به عمل آمدن مواد، قابليت شستشو، قابليت استفاده بر روي سطوح مختلف و عدم تغيير كيفيت اشاره كرد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۲۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

معيارهاي استخدام چيست؟

بدون شك همه ي ما حداقل يك بار در زندگي به دنبال كار بوده ايم و آگهي هاي استخدام را دنبال كرده ايم. و حتما مي دانيد كه هر اداره، سازمان و يا شركتي براي جذب نيروهاي مورد نياز خود معيار هايي را در نظر مي گيرد. اين فاكتور ها ممكن است در هر كدام از آن ها متفاوت باشد. اما آيا مي دانيد مهم ترين معيارهاي استخدام چيست؟ معيار ها، شايستگي ها، قابليت ها، ويژگي ها، شاخص ها و يا هر نام ديگري كه روي آن مي گذارند، موضوع اين مقاله از وبسايت تندوتيز، مرجع درج آگهي استخدامي رايگان، مي باشد. با ما همراه باشيد.

خلاقيت از مهم ترين معيارهاي استخدام
شايد عجيب به نظر برسد اگر بگوييم مهم ترين معيار براي استخدام، خلاقيت فردي است. چرا كه احتمالا همه تصور مي كنند تحصيلات و سابقه ي كاري از همه مهم تر است. البته اين موضوع نسبي بوده و ممكن است براي يك سازمان مهم ترين باشد و براي سازمان ديگر نباشد. اما به هر حال خلاقيت و نوآوري مي تواند در حل مشكلات سازمان بسيار كمك كننده باشد.

رابطه تجربه و استخدام
تجربه و سابقه ي كاري نيز يكي از مهم ترين معيار هاي استخدام است. بديهي است كه بيش تر سازمان ها به دنبال فردي هستند كه از تجربه ي قبلي مشابه برخوردار باشد. چرا كه سرعت عمل بيش تري دارد و خطا و اشتباه در كارش ديده نمي شود و يا بسيار كم است. هميشه متقاضيان با تجربه در اولويت استخدام هستند. پس تا مي توانيد تجربه كسب كنيد، حتي با كارآموزي و كار كردن به صورت رايگان.


هوش و استعداد
به گفته وبسايت تندوتيز، درج آگهي رايگان در اينترنت، اين ويژگي نيز يكي ديگر از مهم ترين شايستگي هاي استخدام است. افراد با هوش بهتر مي توانند مسائل و مشكلات شركت را مديريت كنند. شايد فكر كنيد افراد باهوش بايد تحصيلات بالايي نيز داشته باشند. اما در واقع چنين نيست. يعني هوش و تحصيلات ارتباطي با يكديگر ندارند. شما مي توانيد در مديريت كار ها بسيار هوشمندانه عمل كنيد، در صورتي كه از تحصيلات چندان بالايي برخوردار نيستيد. وبر عكس آن نيز ممكن است اتفاق بيفتد. به اين معني كه فردي با تحصيلات عاليه، نمي تواند در موقعيت هاي مختلف باهوش باشد.

معيارهاي استخدام – انعطاف پذيري
انعطاف پذيري يعني اينكه شما بتوانيد خود را با موقعيت هاي مختلف وفق دهيد. قوانين و دستورالعمل هاي هر شركتي با شركت ديگر متفاوت است و شما نبايد انتظار داشته باشيد همه جه از يك قانون تبعيت كنند. انعطاف پذيري در مسائل ديگري از جمله بهره گيري از نظرات و تجربيات همكاران، داشتن روحيه ي مشاركت و كار تيمي، هماهنگي با تغييرات، پذيرش شرايط متفاوت و نامطلوب و … نيز نمود پيدا مي كند.

معيار استخدام مسئوليت پذيري
مسئوليت پذيري افراد براي جذب آن ها به عنوان نيروي كار بسيار مهم است. اين معيار به اين معناست كه فرد بايد در قبال وظايفي كه به عهده ي وي گذاشته مي شود، احساس مسئوليت داشته و به بهترين شكل ممكن آن ها را انجام دهد. همچنين در صورتي كه اشتباهي رخ داد، پاسخگو باشد، عواقب آن را بپذيرد و نسبت به رفع آن تلاش نمايد.

 

منبع: تندوتيز، درج آگهي ملك رايگان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)