طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

گروت در شیراز

تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور


 
 شرکت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، تامین مواد و ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص مواد افزودنی بتن وگروت های پایه سیمانی و اپوکسی آغاز نمود.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از دانش فنی مهندسی روز دنیا و با به کارگیری کادر مجرب در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور فعال است. مواد تولید شده در شرکت پترو آپادانا شامل: انواع روان کننده ها)نرمال، زودگیر، دیرگیر و ابر روان کننده (انواع آب بند کننده ها، چسب های ساختمانی، انواع ترمیم کننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شیمیایی بتن و فوم حفاری.

گروت در شیراز


شرکت پترو آپادانا آراز پارس در زمینه ی تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور و انواع گروت های پایه سیمانی و اپوکسی به فعالیت می پردازد انواع گروت های تولید شده مثل گروت های آماده یGLR ، گروت اپوکسی XCR، گروت منبسط کننده ی EGR و ...

پودر ضد فرسایش
شرکت پترو آپادانا با عرضه ی انواع پودر های ضد فرسایش در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور یکه تاز است.

فوم بتن در شیراز و جنوب کشور
شرکت تولیدی ساختمانی پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور، به تولید فوم بتن در شیراز و در شهرهای جنوبی کشور به فعالیت می پردازد.

فوم حفاری در شیراز و جنوب کشور
کارخانه پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور در تلاش است تا شهر شیراز و شهرهای جنوبی را از واردات مواد ساختمانی مثل فوم بتن، فوم حفاری و انواع مواد ساختمانی بی نیاز سازد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)