طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی

 

امروزه با توسعه فرهنگ شهرنشینی و فراگیر شدن سرمایه گذاری در بخش عمران، ثبت شرکت عمرانی نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. ثبت شرکت عمرانی را می توان در قالب های مختلفی مانند شرکت عمرانی مهندسین مشاور، شرکت عمرانی معماری و شهرسازی، شرکت عمرانی خدمات شهری، شرکت عمرانی راه سازی، شرکت عمرانی تاسیسات ساختمان، شرکت عمرانی فضای سبز و زیباسازی شهری، شرکت عمرانی خدمات جاده ای و … به انجام رساند.


برای ثبت شرکت عمرانی نیاز به اخذ مجوز از اداره یا ارگان خاصی نیست و به دو شکل شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت است. اما معمولا ثبت شرکت عمرانی را به صورت شرکت سهامی خاص انجام می دهند، چرا که شرکت سهامی خاص نسبت به شرکت با مسئولیت محدود مزایایی دارد. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

شرکت سهامی خاص اعتبار بیشتری دارد.
تنها 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت باید واریز گردد.
مدت زمان تصدی مدیران هر دو سال یک بار و بازرسان هر یک سال یک بار باید تمدید شود.
شرکت عمرانی چیست؟
شرکت عمرانی شرکتی است که در زمینه ساخت و ساز و با هدف آباد سازی و توسعه شهر، روستا، جاده و … فعالیت می کند. شرکت های عمرانی با توجه به موضوع فعالیت خود انواع مختلفی دارند. از جمله موضوع فعالیت شرکت های عمرانی می توان به مشاوره، طراحی، محاسبه و نظارت پروژه های عمرانی در انواع پروژه های سنگی، آجری، فلزی، بتنی و … اشاره کرد. همچنین موارد زیر نیز بخشی از موضوع فعالیت های شرکت عمرانی می باشند:

آسفالت کشی
نقشه کشی
خط کشی
تونل سازی
شن ریزی
خاک ریزی
خاک برداری
سد سازی
پل سازی
راه سازی
نوسازی بافت های فرسوده
ساخت شهرک های مسکونی، تجاری و اداری
ساخت راه آهن، مترو، باند فرودگاه
و …
مراحل ثبت شرکت عمرانی
برای ثبت هر نوع شرکتی ابتدا باید اطلاعات آن شرکت را مشخص کنید. جهت ثبت شرکت عمرانی نیز در اولین مرحله باید اطلاعاتی نظیر نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، اعضای شرکت، میزان سرمایه، مدت فعالیت شرکت، مرکز و شعب شرکت در صورت وجود و وظایف و اختیارات مدیران را تعیین نمایید. بعد از جمع آوری این اطلاعات نوبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عمرانی می رسد که در بخش های بعد این مدارک را معرفی خواهیم کرد. پس از آن به سایت اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده در این سایت را طبق اطلاعات موجود از مرحله قبل تکمیل کرده و مدارک را نیز بارگذاری می کنید. ارسال مدارک از طریق پست نیز در مرحله بعد باید انجام شود. پس از تایید مدارک نوبت مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت جهت تطبیق مدارک و مهر و امضای پرونده است. در آخر نیز آگهی ثبت شرکت عمرانی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران درج شده و مراحل ثبت شرکت عمرانی به اتمام می رسد.

پس ثبت شرکت عمرانی دارای 6 مرحله زیر می باشد:

جمع آوری اطلاعاتی از قبیل نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، اعضای شرکت، میزان سرمایه، مدت فعالیت شرکت، مرکز و شعب شرکت در صورت وجود، وظایف و اختیارات مدیران شرکت و …
تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت عمرانی
مراجعه به سامانه ثبت شرکتها و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک
ارسال پستی مدارک به اداره ثبت شرکت ها
مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها جهت تطبیق مدارک و مهر و امضای پرونده
چاپ آگهی ثبت شرکت عمرانی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران
مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی
همانطور که گفتیم ثبت شرکت عمرانی به دو صورت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود امکانپذیر است. در زیر مدارک لازم برای ثبت شرکت عمرانی در هر دو شکل را آورده ایم.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی سهامی خاص:

کپی مدارک شناسایی تمام اعضای شرکت
اساسنامه شرکت با امضای تمام اعضا در 2 نسخه
اظهارنامه شرکت با امضای تمام اعضا در 2 نسخه
صورتجلسه مجمع عمومی موسسین با امضای حاضرین در مجمع عمومی در 2 نسخه
صورتجلسه هیات مدیره با امضای اعضای هیات مدیره در 2 نسخه
گواهی بانک مبنی بر سپرده گذاری 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت
امضای اقرار نامه مبنی بر عدم اشتغال هیات مدیره و بازرسان به مشاغل دولتی
مجوز فعالیت در صورت نیاز
وکالتنامه در صورت داشتن وکیل
تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری در صورت سرمایه غیر نقدی شرکت
ثبت شرکت عمرانی با مسئولیت محدود شرایط دیگری متفاوت از شرکت عمرانی سهامی خاص دارد که این شرایط شامل وجود حداقل 2 نفر عضو، حداقل 1.000.000 ریال سرمایه اولیه و تعهد و پرداخت کل سرمایه می باشد. مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی با مسئولیت محدود نیز به شرح زیر است:

کپی مدارک شناسایی تمام اعضای شرکت
مجوز فعالیت در صورت نیاز
وکالتنامه در صورت داشتن وکیل
امضای اقرارنامه مبنی بر عدم اشتغال به مشاغل دولتی
تقاضانامه ثبت شرکت در 2 نسخه
شرکتنامه رسمی در 2 نسخه
اساسنامه شرکت در 2 نسخه
صورتجلسه مجمع عمومی موسسین با امضای حاضرین در مجمع عمومی در 2 نسخه
صورتجلسه هیات مدیره با امضای اعضای هیات مدیره در 2 نسخه
سامانه ثبت شرکت عمرانی
سامانه ثبت شرکت عمرانی نیز آدرسirsherkat.ssaa.ir می باشد که با مراجعه به آن و تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید شرکت عمرانی خود را به ثبت برسانید. ثبت شرکت عمرانی در سامانه ثبت شرکتها دارای مراحل متعدد و پیچیدگی هایی است که پیشنهاد می شود اگر با آن آشنایی ندارید، این کار را به هوبا ثبت بسپارید. هوبا ثبت خدمات آنلاین ثبت شرکت عمرانی را با شفافیت در روند کار، در کمترین زمان ممکن و در هر نقطه از کشور عزیزمان ارائه می دهد.

هزینه ثبت شرکت عمرانی
برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت عمرانی می توانید به صورت آنلاین در سایت هوبا ثبت به بخش خدمات مراجعه نموده و بعد از طی کردن مراحل خواسته شده با چند کلیک از هزینه آن مطلع شوید و سفارش ثبت شرکت عمرانی خود را نیز به صورت آنلاین ثبت نمایید.

هوبا ثبت

استعلام آنلاین قیمت قطعی و نهایی پیش از سفارش کار

پیمودن مسیر صاف و شفاف بدون نیاز به اطلاعات ثبتی، حتی بدون نیاز به تایپ کردن، فقط با انتخاب حالت ‌های پیش ‌بینی ‌شده

اقدام به سفارش از هر جا حتی از دورترین شهرها

و مشاهده روند کار از نزدیک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۵۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ثبت شرکت و برند هوبا

ثبت شرکت و برند هوبا


با نمایش قطعی قیمت (و سه روز ضمانت استرداد وجه برای سفارش آنلاین)

پرونده‌ها در دسـترس، پیشرفت کار در دیـدرس

سامانه هوشمند روزآمد و سرآمد هوبا، هرگونه ابهامی را که در روند خدمات و هزینه‌های ثبتی‌ هست، برطرف کرده است. این سامانه هوشمند هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن در دسترس شماست. دانلود اپلیکیشن راحت هوبا، پیگیری و مشاهده روند کار را هرچه راحت‌تر می‌کند

دریافت از  ورود به سامانه هوشمند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۵۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۲:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وکیل قرارداد در شیراز

وکیل قرارداد در شیراز

 

اینجانب حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکل مراجعین را کامل بررسی کرده و در صورتی که به هیچ وجه انجام وکالت و پیروزی وجود نداشته باشداز گرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف وقت و هزینه ی مراجعین پیشگیری میکند، و حتی در صورتی که به هر دلیلی پرونده در مسیر با شکست مواجه شد کل هزینه ی پرداختی به موکلین برگشت داه میشود.با این تبصره حسن نیت خود را ثابت نموده ایم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۸:۴۵ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وکیل شهرداری در شیراز

وکیل شهرداری در شیراز

 

مشاوره در دعاوی: -کلاهبرداری -خیانت در امانت -دعاوی موجر و مستاجرو تخلیه -حق کسب و پیشه -پیش فروش ساختمان -جعل و استفاده از سند مجعول -طلاق از سوی مرد بدون دادن مهریه(موارد خاص) -دهها روش طلاق از سوی زن -طلاق توافقی -فریب در ازدواج -مهریه/نفقه/اجرات المثل/حضانت -دعاوی زمین -اصلاحات ارضی -انواع قتل/ادم ربایی/اسیدپاشی/اسلحه و مخدر -اختلاس -ارتشا -فروش مال غیر -انحصار وراثت -دعاوی شهرداری -مصادره اموال -دعاوی بانکی -جرایم پزشکی -سقط جنین غیرقانونی -پولشویی -تهدید -اخاذی -جرایم رایانه ای -ربا و اموال نامشروع -موارد منافی عنف -رابطه نامشروع -سرقت -علامت تجاری -قاچاق -نزاع دسته جمعی -مزاحمت تلفنی -شرب خمر -مطالبه طلب -دعاوی وقف و دهها مورد حقوقی و کیفری دیگر...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۶:۴۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

وکیل ارزان در شیراز

وکیل ارزان در شیراز

 

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز ،دانش اموخته ی گرایش حقوق خصوصی در ارشد آماده برای ارایه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی،کیفری،خانوادگی،ثبتی،بیمه،تجاری،تعزیرات،اداره کار،شهرداریو امور گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت ها با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۶:۰۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

نوروفیدبک

نوروفیدبک
 

دستگاه نوروفیدبک یا بازخورد عصبی دستگاهی است که برای بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) طراحی گردیده است. کارکرد دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که اطلاعات عصبی به بیماران بازخورد داده می شود تا یاد بگیرند به چه طریقی کارکرد مغز خود را اصلاح نموده و بهبود ببخشند. از جمله بیماری هایی که می توان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک درمان نمود اختلال کم توجهی ، بیش فعالی ، اختلالات اضطرابی ، افسردگی ، میگرن ، صرع ، هراس ، سندرم تورت ، اختلالات خواب ، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد ، استرس و ... می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۳:۲۰ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خرید دستگاه نوروفیدبک کارکرده

خرید دستگاه نوروفیدبک کارکرده

 

فروش دستگاه نوروفیدبک در مرکز تخصصی Healthy8 هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط امکانپذیر می باشد. لازم به ذکر است که فروش اقساطی دستگاه نوروفیدبک بدون سود می باشد. همچنین در این مرکز دستگاه نوروفیدبک به صورت نو و کارکرده قابل ارائه است برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

محمد اژدرلو

محمد اژدرلو

 

تیم آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی Healthy8

نماینده انحصاری فروش تجهیزات علوم اعصاب در جنوب کشور

مدیریت و مدرس :

محمد اژدرلو
خدمات ما :

آموزش

فروش

پشتیبانی

تشخیص

درمان

 

توسط انواع نرم افزارها و تجهیزات :

نوروفیدبک

بیوفیدبک

نقشه رنگی مغز (QEEG)

تحریک الکتریکی مغز (TDCS)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۰۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر

 

هزینه حمل خودرو به شهرستان بستگی به نوع ماشین دارد. اما با این حال نگران هزینه حمل خودرو به شهرستان نباشید؛ چرا که شرکت پیشگامان رخش پارسیان بدون واسطه و در نتیجه با کمترین هزینه حمل اقدام به حمل خودروی شما خواهد کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۵:۵۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)