طراحی سایت طراحی سایت .

طراحی سایت

چسب بتن در شیراز

چسب بتن در شیراز

چسب بتن برای افزایش چسبندگی بتن و یا هر نوع مواد افزوده شده به بتن به کار می رود. از جمله فواید و کاربرد های چسب بتن در شیراز می توان به ممانعت از پخش رطوبت و یا نگهداری و محافظت از بتن در مقابل شرایط بد آب و هوا و حرکات ارتعاشی نام برد. چسب بتن در صنعت ساختمان کاربردهای بسیار زیادی دارد مثل ترمیم بافت های قدیمی بتن ها، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی، آب بندی و ... که شرکت پترو آپادانا با توجه به نیاز مشتریان در این خصوص به آن ها مشاوره و راهنمایی می نماید.

 شرکت پترو آپادانا می کوشد تا با استفاده از بهترین مواد اولیه برای عرضه بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین چسب بتن در شیراز به مشتریان خود در شیراز و جنوب کشور خدمت رساند.

 

 

 

چسب بتن در جنوب کشور
انواع چسب بتن در شیراز تولید شده در شرکت پترو آپادانا به سر تا سر شهر شیراز و شهرهای جنوب کشور ارسال می شود.

چسب بتن های در دو مدل اپوکسی و پلیمری (لاتکس) تولید و عرضه می شود.  چسب بتن مدل CH700 تولید شده در شرکت پترو آپادانا فاقد یون کالر بوده و در کاهش نفوذپذیری بتن نقش بسیار بالایی دارد. چسب بتن در شیراز برای ساخت نما و اجرای سطح اکسپوز به کار می رود و می تواند شکاف ها و درزهای بتن را به خوبی پر کند.

 

چسب بتن آب بند
چسب بتن در شیراز در مدل چسب بتن آب بند برای استفاده و ترمیم آب بندی استخر های بتنی آسیب دیده و جلوگیری از ترک خوردن و نشت قطرات آب استفاده می شود. هم چنین برای آب بندی بتن مخازن، سازه های بتنی مانند کانال های آب، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاه ها، سد ها، پایه پل ها و ستون ها از چسب بتن در شیراز با خاصیت آب بندی فوق العاده استفاده می شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۵۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

گروت در شیراز

تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور


 
 شرکت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، تامین مواد و ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص مواد افزودنی بتن وگروت های پایه سیمانی و اپوکسی آغاز نمود.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از دانش فنی مهندسی روز دنیا و با به کارگیری کادر مجرب در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور فعال است. مواد تولید شده در شرکت پترو آپادانا شامل: انواع روان کننده ها)نرمال، زودگیر، دیرگیر و ابر روان کننده (انواع آب بند کننده ها، چسب های ساختمانی، انواع ترمیم کننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شیمیایی بتن و فوم حفاری.

گروت در شیراز


شرکت پترو آپادانا آراز پارس در زمینه ی تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور و انواع گروت های پایه سیمانی و اپوکسی به فعالیت می پردازد انواع گروت های تولید شده مثل گروت های آماده یGLR ، گروت اپوکسی XCR، گروت منبسط کننده ی EGR و ...

پودر ضد فرسایش
شرکت پترو آپادانا با عرضه ی انواع پودر های ضد فرسایش در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور یکه تاز است.

فوم بتن در شیراز و جنوب کشور
شرکت تولیدی ساختمانی پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور، به تولید فوم بتن در شیراز و در شهرهای جنوبی کشور به فعالیت می پردازد.

فوم حفاری در شیراز و جنوب کشور
کارخانه پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور در تلاش است تا شهر شیراز و شهرهای جنوبی را از واردات مواد ساختمانی مثل فوم بتن، فوم حفاری و انواع مواد ساختمانی بی نیاز سازد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۲۳ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز

ماده ضدعفونی کننده سطوح برای پاک کردن انواع سطح از هرگونه میکروب، ویروس و آلودگی استفاده می شود. استفاده مکرر از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در مکان های پر رفت و آمد مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها، ادارات و ... برای حفظ بهداشت و سلامت افراد بسیار ضروری است.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز تولید شده در شرکت پاکسایه به سرعت انواع سطوح را پاک کرده و کاربردی بسیار آسان و راحت دارد. این محلول آماده مصرف است و نیازی به رقیق سازی ندارد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در اندازه های بزرگ تولید شده و مناسب مصارف خانگی و صنعتی می باشد. ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ماندگاری طولانی مدتی بر روی سطوح دارد و پایداری بسیار بالایی نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده سطوح مرسوم در بازار دارد.

 
ویژگی های ماده ضدعفونی کننده سطوح مادسان
ساخته شده بر پایه ی بنزالکبلوبم کلراید
محلولی قوی جهت کشتن انواع باکتری ویروس و قارچ
جلوگیری از شیوع بیماری های مسری
قابل استفاده بر روی سطوح مختلف شهری منازل ادارات فروشگاه ها البسه انواع پارچه و مبلمان داخل خودرو مخازن حوضچه ها انبارها سردخانه ها ادوات و ابزارها
بدون عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست، تایید شده توسط Epa, fda و سازمان بهداشت جهانی
پایداری بالا نسبت به سایر ضدعفونی کننده های مرسوم بازار
قدرت بالا در از بین برندگی تمام عوامل بیماری زای بیولوژیک
بدون خورندگی و آسیب رساندن به سطوح حساس
بدون ایجاد لک و پوسیدگی در انواع منسوجات و لوازم شخصی
ارزانترین ماده ضد عفونی کننده موثر موجود در بازار
دومین ماده پرمصرف ضدعفونی کننده پس از الکل
ضدعفونی کننده بدون الکل سطوح
برای استفاده از ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز بهتر است که اجازه دهید این ماده حداقل ۳۰ ثانیه روی سطح بماند تا همه ی ویروس های موجود روی سطح از بین بروند. همچنین بهتر است که اجازه دهید این مواد خود خشک شوند و اقدامی جهت خشک کردن سطح مورد نظر نکنید تا به طور کامل همه ی ویروس ها از بین بروند.

خرید ضدعفونی کننده سطوح در شیراز
ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برای پاک کردن آلودگی و میکروب از سطوح به منظور حفظ سلامتی عمومی است. شرکت بهداشتی مادسان تولید کننده محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور است. مشتریان عزیز در سراسر شهرهای جنوبی کشور می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز برند مادسان ویژگی های برتر بسیاری نسبت به دیگر محصولات ضدعفونی موجود در بازار دارد. در تولید این محصول با استفاده از فرمولاسیون قوی هیچ گونه عوارضی به انسان و محیط زیست وارد نمی شود و لک و پوسیدگی بر جای نمی گذارد. برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن: 17-07132605111 و شماره همراه:09174862383 تماس حاصل نمایید.

خرید محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی
ماده ضدعفونی کننده سطوح در شیراز در آزمایشگاه ها، دندان پزشکی ها، مراکز اهدای خون، تزریقات، هتل ها، آرایشگاه ها و سطوح عمومی بسیار کاربرد دارد. این محصول علاوه بر دارا بودن قدرت پاک کنندگی بالا خورندگی در لوازم شخصی و سطوح ایجاد نکرده و تمام میکروب های موجود در محیط بیمارستان ها را به راحتی از بین می برد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۴۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

محلول ضدعفونی کننده دست در جنوب کشور

محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز

شرکت تولیدی مواد ضدعفونی کننده مادسان برای پاکیزگی دستان شما و حفظ سلامت و بهداشت جامعه با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز اقدام به تولید مرغوب ترین محلول ضدعفونی کننده دست در بازار کرده است. این محصول با داشتن گلیسیرین موجود در آن باعث حفظ لطافت و سلامت پوست شما می شود و از ایجاد هر گونه خشکی و ترک شدن پوست جلوگیری می کند. رایحه ی خوشبوی محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز برند مادسان حس سرزندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

محلول ضدعفونی کننده دست در جنوب کشور


شرکت تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید انبوه محصولات از جمله محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز و جنوب کشور فعالیت دارد. برای درخواست سفارش محصولات می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا پیغام خود را در سایت ثبت نمایید و در اسرع وقت به شما پاسخ داده می شود.

 

ویژگی های محلول ضد عفونی کننده دست مادسان
موثر روی طیف گسترده ای از باکتری‌ها، ویروس ها و قارچ‌ها
دارای تائیدیه علوم پزشکی
جلوگیری از سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
قابل استفاده برای قبل از تزریق
حاوی ترکیبات نرم کننده پوست
بدون ایجاد خشکی روی پوست
ضد عفونی کردن کامل دست
عدم نیاز به شستشو با آب
سازگار با انواع پوست
حاوی الکل
با رایحه ملایم
طریقه مصرف محلول ضدعفونی کننده دست مادسان
حدود ۳ سی سی از محلول  ضدعفونی کننده دست مادسان را بر روی کلیه قسمت های دست آغشته کرده و هر دو دستتان را بر روی یکدیگر مالش دهید به نحوی که همه پشت و روی دست و بین انگشتان، به محلول آغشته گردد. به مدت 30 ثانیه مالش را ادامه دهید تا محلول روی پوست خشک شود. بعد از استفاده از محلول نیازی به آبکشی نیست.

 

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز
تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در شرکت مادسان پترو در اندازه های متنوع هم برای مصارف شخصی و هم اندازه های بزرگ تر ویژه ی ارگان ها و ادارات انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت هر محصول با ما تماس بگیرید.

ضدعفونی کننده الکلی دست در شیراز
محلول ضدعفونی کننده دست مادسان دارای 70 درصد الکل می باشد که باعث از بین بردن انواع ویروس ها میکروب ها و قارچ ها می باشد. محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز بدون نیاز به آبکشی بوده و استفاده از آن برای حفظ بهداشت در سطح شهر بسیار ضروری ست.

محلول ضدعفونی کننده دست بیمارستانی
همانطور که می دانید محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی محیط های بسیار آلوده ای هستند و عامل بسیار خطرناک انتقال ویروس و میکروب هستند. به همین علت برای از بین بردن ویروس های اینگونه محیط ها بهتر است به طور مداوم از محلول های ضد عفونی کننده سطوح و دست استفاده شود. کارخانه ی تولیدی بهداشتی مادسان پترو با تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز در وزن های 10 و 20 لیتری برای استفاده در بیمارستان ها و مکان های عمومی پر رفت و آمد سعی در حفظ سلامت عمومی جامعه دارد.

خرید محلول ضدعفونی کننده دست شیراز
برای مشاوره و اطلاع از نحوه ثبت سفارش و خرید محلول ضدعفونی کننده دست در شیراز با شماره تلفن های 17-07132605111  تماس بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۳۷ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خرید محلول ضدعفونی کننده در شیراز

خرید محلول ضدعفونی کننده در شیراز

شرکت تولیدی بهداشتی مادسان به منظور حفظ و افزایش بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در شیراز و جنوب کشور نموده است. محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح مادسان در اندازه های کوچک و بزرگ برای مصارف شخصی، خانگی، بیمارستان ها، ارگان ها و ادارات تولید و عرضه می گردد. 

مشتریان گرامی می توانند برای مشاوره و ثبت سفارش محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح در شیراز با شماره های 17-07132605111 و 09174862383 تماس حاصل نمایند.

شرکت پاکسایه شیراز با تکیه بر تجربه 30 ساله در حوزه تولید مواد شوینده موژان و یاشگین در سال 1392 اقدام به تاسیس پترو آپادانا آراز پارس در دو زمینه تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده با برند مادسان و شیمیایی ساختمان با برند دراک و تالوار نمود. امید داریم با احترام به سلیقه و نیاز مشتریان بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت حفظ سلامت مردم جامعه برداریم .

 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۴:۲۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

مواد مخدر و قوانین آن

 مواد مخدر و قوانین آن


 
مواد مخدر به انواع موادشیمیایی، گیاهی یا طبیعی که انسان را از حالت طبیعی خارج کرده و حس وابستگی در فرد ایجاد می کند می گویند. اثرات زیان باری که مواد مخدر بر روی ذهن و جسم انسان میگذارد گاهی غیرقابل جبران و خانمان سوز است. علاوه بر آسیب های جسمی که فرد به بدن خود وارد می کند مصرف و یا توزیع مواد مخدر اثزات بسیار بدتری نیز روی جامعه خواهد گذاشت. به همین دلایل در کشور ایران کشت، تولید، خرید و فروش مواد مخدر جرم محسوب شده و مجازات آن در انواع مواد مخدر متفاوت محاسبه می شود.

برای مبارزه با شیوع روزافزون مصرف مواد مخدر در ایران قوانین و مقررات بسیاری در قانون اساسی وضع شده است که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

به طور کلی کشت مواد مخدر سنتی و یا تولید، خرید، فروش، نگهداری، استعمال و صادرکردن هر گونه مواد مخدر صنعتی و سنتی که غیردارویی هستند جرم محسوب می شود. هم چنین فراهم نمودن مکانی برای استعمال، نگهداری یا خرید و فروش لوازم ساخت مواد مخدر، جاسازکردن مواد در مکانی برای متهم کردن دیگران و فراری یا مخفی کردن مجرم موادمخدر همه جزو اعمالی اند که جرم محسوب شده و طبق قوانین مجازات مربوط به هریک متفاوت است.

 

 

 

متاسفانه در عصر امروزی تولید و تهیه و پخش انواع مخدر بسیار کار آسانی شده است. با شیوع روز افزون این بلای خانمان سوز میان جوانان جامعه اهمیت مجازات برای این گونه افراد برای جلوگیری از ادامه ی اغفال و یا مصرف مواد مخدر نیز بیشتر می شود.

مجازات مواد مخدر
همان طور که پیش تر در مقاله ذکر کردیم کمک کردن یا فراهم نمودن زمینه برای مصرف و یا تولید و عرضه ی مواد مخدر نیز جرمی سنگین محسوب می شود تا آن جا که گاهی ممکن است حکم اعدام برای چنین افرادی صادر شود.

گاهی ممکن است فرد گرفتار شده در دام اعتیاد و یا هرگونه جرم مرتبط با مواد مخدر، شخص بی گناهی باشد که به صورت ناخواسته در این راه گرفتار شده است. هم چنین در مواردی که مجرم اقدام به همکاری با نیروهای انتظامی قانون کند و باعث کشف شبکه های مواد مخدر شود و یا با اثبات پشیمانی متهم و انجام اعمالی در جهت جبران زیان با کمک وکیل موادمخدر می تواند شامل تخفیف در مجازات وی شود.

میزان محاکمه ی برای جرم حمل و تولید مواد  مخدر به نسبت نوع و مقدار مواد مخدر مربوطه محاسبه می شود ولی به طور کلی مجازات این جرم جریمه ی نقدی و شلاق و در نهایت اعدام می باشد. البته در ماده ی چهل  یک قانون مبارزه با مواد مخدر تعیین شده که به قوه قضاییه اجازه داده شده است که مجرمان را به جای زندان در اردوگاه های خاص نگهداری نمایند.

برای تخفیف و دفاع از محاکمه ی مجازات قاچاق، نگهداری و بقیه ی جرایم مرتبط با مواد مخدر داشتن یک وکیل حقوقی خوب در شیراز بسیار مهم و کارآمد است. با انتخاب درست وکیل مواد مخدر قدمی در حفظ وافزایش سلامت مجرم و بازگرداندن وی به آغوش خانواده برداشته می شود. یک وکیل خوب در شیراز باید با همه ی قوانین مربوطه در این زمینه آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند از موکل خود به نحو احسن دفاع نموده و بازگشت آبرومندانه ی موکل خود را به جامعه تضمین نماید.

 

جهت اخذ مشاوره حقوقی در شیراز از وکیل شیراز با شماره 09356364445 تماس حاصل نمایید.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۶:۱۶ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

شامپو ماشین ارزان در شیراز

شامپو ماشین شیراز
 

شامپو ماشین موژان به عنوان برترین برند شامپو ماشین در شیراز با قدرت پاک کنندگی فوق العاده برای شست و شوی بدنه شیشه ها و موتور انواع خودروها و ماشین آلات به کار می رود. شست و شوی خودرو با شامپو ماشین موژان باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود زیرا این شامپو ماشین با میزان کف کنندگی مطلوب بدنه خودروی شما را از هرگونه گرد و غبار و دوده به سرعت پاک کرده و مانع هدر رفتن آب می شود.

از دیگر محصولات مرتبط با شامپو ماشین در شیراز تولید شده در شرکت بهداشتی پاکسایه شیراز میتوان به اسپری کارواش خشک موژان نیز اشاره کرد.

 

خرید شامپو ماشین در شیراز


با خرید شامپو ماشین در شیراز و جنوب کشور از شرکت پاکسایه با کیفیت فوق العاده خودروی خود را با یک بار شست و شو براق و درخشنده کنید. شامپو ماشین در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در سایز های مختلف تولید شده تا شما مشتریان عزیز بسته به نیاز سفارشات خود را انجام دهید. جایگزین کردن اسپری کارواش خشک و شامپو ماشین در شیراز به جای مواد شوینده دیگر در کارواش ها باعث رضایت مشتریان از پاکیزگی دو چندان خودرو ها شده و جلب رضایت مشتریان را برای شما در بر دارد.

 

قیمت شامپو ماشین در شیراز


شامپو ماشین در شیراز با بهترین قیمت بازار در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه تولید و به فروش می رسد. شرکت پاکسایه توزیع شامپو ماشین را به صورت عمده به شیراز و جنوب کشور ارسال می کند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با شماره های 071-32605111-17 و 09175554250  تماس حاصل نمایید.

 

شامپو ماشین ارزان در شیراز

شاید به ذهنتان خطور کند که شامپو ماشین با قیمت مناسب به بدنه خودروی شما آسیب می زند و یا قدرت پاک کنندگی مناسبی ندارد اما محصولات شرکت پاکسایه با تولیدات محصولات کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به شما هم میهنان عزیز خدمت می کند. شامپو ماشین در شیراز با فرمولاسیون استاندارد مانع از پوسیدگی یا سفیدک زدن ماشین آلات بر اثر مواد اسیدی می شود و باعث شفافیت و درخشندگی خودرو شما می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۱۱ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

خرید مایع دستشویی فوم

فوم دستشویی شیراز
 

فوم دستشویی موژان با ترکیبات ویژه و فرمولاسیون قوی علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا دستان شما را نرم و لطیف می‌کند . فوم دستشویی دستان شما را معطر و مرطوب می‌کند و آلودگی و میکروب را از پوست دستان شما می‌زداید.

برخی ویژگی های فوم دستشویی های تولیدی پاکسایه عبارتند از:

فوم دستشویی مناسب با پوست های حساس و شکننده فرموله شده است که باعث طراوت و سرزندگی پوست دستان شما می شود.
فوم دستشویی با ترکیبات فوق العاده ی خود نسبت به مایع دستشویی باعث کاهش مشکلات پوستی نظیر خشک شدن و پوسته پوسته شدن دستان می شوند.
ساختار فوم دستشویی تولید شده در شرکت پاکسایه شیراز به گونه ای ست که هم بهداشت دستان شما و هم سلامت پوست شما را به طور کامل تامین می کند.
فوم دستشویی موژان پوست دستان شما را از کرم های مرطوب کننده بی نیاز می سازد.


 
فوم دستشویی در شیراز


فوم دستشویی در شیراز با رایحه های خوشبو و فرمولاسیون قوی با خاصیت ضد حساسیت در شرکت شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز تولید و عرضه می شود. شرکت بهداشتی پاکسایه برای محافظت و اطمینان از سلامت پوست دستان شما  با تولید فوم دستشویی در شیراز به صورت استاندارد عمل می کند.

فوم دستشویی در شیراز در شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه در اندازه ها، رایحه ها و بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شود. فوم دستشویی موژان در بسته بندی های زیبا و متنوع در اندازه های 500 گرمی برای مصارف خانگی، بسته بندی 10000گرمی(10 لیتری) و 20000گرمی (20 لیتری) برای مصارف خدماتی مانند هتل ها،  بیمارستان ها، فرودگاه ها و ... قابل عرضه و توزیع می باشد.

 

خرید مایع دستشویی فوم


 خرید مایع دستشویی فوم به صورت عمده با قیمت مناسب و باورنکردنی در اندازه و بسته بندی های متفاوت توسط شرکت پاکسایه عرضه میگردد. خرید مایع دستشویی فوم از شرکت پاکسایه با تحویل فوری و مطمئن صورت می گیرد. فوم دستشویی موژان با بوی ملایم و مطبوع طراوت و شادابی را برای دستان شما به ارمغان می آورد. برای خرید مایع دستشویی فوم موژان می توانید به آدرس کیلومتر 14 اتوبان شیراز - اصفهان،  باجگاه، جنب بیمارستان استاد محرری مراجعه نموده و یا برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

تلفن همراه: 09175554250

تلفن کارخانه: 14-32605111-71-98


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۰۲ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور

تولید کننده مواد شوینده در شیراز و جنوب کشور


شرکت تولیدی بهداشتی پاکسایه شیراز با بیش از دو دهه تجربه در خدمت بهداشت و سلامت جامعه می باشد تولید و پخش عمده محصولات شوینده بهداشتی خانگی و صنعتی استاندارد در شیراز و جنوب کشور می باشد که شامل مایع ظرفشویی، انواع مایع دستشویی، فوم دستشویی، مایع سفید کننده، مایع جرم گیر، جرمگیر بدون بو و بدون اثر خورندگی، مایع شیشه پاکن و مایع چند منظوره، شامپو ماشین و فوم حفاری است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۷:۴۸ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)

هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو
 هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو  با توجه به استفاده ی بیش از پیش سیستم های هیدرولیک در صنایع ماشین آلات راهسازی پمپ های هیدرولیکی با دبی و فشار متغیر در انواع مختلف تولید میشود.پمپ های هیدرولیکی انرژی که از موتور احتراق و یا الکتریکی دستگاه میگیرد به انژی هیدرولیکی تبدیل می کند به گونه ای گه توان ورودی پمپ از یک موتور تامین میشود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل میدهد.پمپ هیدرولیک طوری عمل میکند که در یک سیستم هیدرولیک دبی ایجاد میکند.

 

 پمپ ها در صنعت هیدرولیک به دو دسته تقسیم میشود:

 

الف: پمپ های هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت

ب:پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت

 

تعمیر پمپ هیدرولیک
 

پمپ های هیدرولیک به سه دسته تقسیم میشود:

 

الف: پمپ های چرخ دندهای که به چند دسته تقسیم میشود عبارت ان از 1. پمپ های چرخ دنده خارجی 2.پمپ چرخ دنده داخلی 3.پمپ های گوشوارهای 4.پمپ های پیچی 5.پمپ های ژیروتوری

ب: پمپ های پره ای که عبارت اند از: 1.پمپ های پرهای نامتعادل 2. پمپ های پرهای متعادل

ج:پمپ های پیستونی که عبارت اند از: 1.پمپ های پیستونی محوری 2.پمپ های پیستونی شعاعی

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش پمپ هایه هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی میباشد.از جمله محصولات فروشگاه هیدرولیک ثامن پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو میباشد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کالا میباشد

ارسال کالا به تمامی شهرستانها توسط این فروشگاه انجام میشود و کالائ ارسالی دارایه ضمانت ارسال کالا میباشد.

 

 

 

یکی از بهترین تولید کننده های پمپ های هیدرولیک پیستونی و دنده ای در دنیا شرکت کوماتسو است زیرا در انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو از دقت بسیار بالا و مهندسی زوز دنیا بهره گرفته شده است.پمپ هیدرولیک کوماتسو به نسبت دبی و فشار و طراحی خاصی که دارد فقط قابل استفاده در ماشین الات ساخت خود کاربرد دارد زیرا پمپ هیدرولیک کوماتسو به صورت انحصاری و فقط توسط خود این شرکت تولید میشود.یکی از دلایل فروش بالای ماشین الات راهسازی و معدنی کوماتسو پمپ هیدرولیک کوماتسو میباشد.

 

 پمپ هیدرولیک بیل هیوندا
 

 

 
هیدرولیک ثامن
 

با پیشینه ۲دهه سابقه خود و دارای تاییدیه رسمی شرکت های محور ماشین

نمایندگی کوماتسو در کشور،شرکت هپکو،شرکت هسکو، شرکت FESTO المان، و دارای تآییدیه AVABRS در زمینه تعمیرات سیستم هیدرولیک و موتور و ماشین آلات راهسازی معدنی کوماتسو،هیوندا، ولوو،دوسان،و دستگاههای چینی کشور یکی از تخصصی ترین مجموعه ها در این زمینه می باشد.

 

هیدرولیک ثامن آماده هر گونه خدمت رسانی در خصوص عیب یابی تعمیر، تهیه و تآمین قطعات هیدرولیک، برقی، موتور،گیربکس،زیربندی،لوازم جک،سیل کیت،به هموطنان عزیز در سرتاسر کشور می باشد.

 

هیدرولیک ثامن با بکارگیری کادر مجرب و اموزش دیده خود سعی بر آن نموده که هزینه تعمیر و تآمین قطعات را به شدت کاهش داده و خدمات خود را به بهترین و کم هزینه ترین شکل ممکن و با استفاده از عرضه بهترین قطعات با کیفیت اصلی کلیه دستگاهها ارائه کند.

 

خرسندیم که بیش از دو دهه فعالیت دراین صنعت این امکان را برای ما فراهم کرده تا با شناخت خواسته ها و نیاز امروز کشور عزیزمان به این صنعت بخصوص و با آگاهی از دانش روز، در اختیار داشتن بهترین نیروی انسانی وبهره برداری از مناسب ترین امکانات فنی قادر به ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود باشیم.

آدرس
تهران خیابان قزوین روبروی شرکت دخانیات مجتمع تجاری امپراطور همکف اول واحد ۱۱ هیدرولیک ثامن

تماس:
info@hydrulicsamen.com

۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴
۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

سایت: https://hydrulicsamen.com/


برچسب: پمپ هیدرولیک کوماتسو، هیدرولیک ثامن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۰۴ توسط:حامد نظرزاده موضوع: نظرات (0)